چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 2332
بختیاری زاده:

تیم فوتبال صبای قم حریف بی ‌آزاری برای مس نخواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل داماش بازنده شدیم اما هرگز برای مس کرمان حریفی مهربان و بی‌آزار نخواهیم بود.
تیم فوتبال صبای قم حریف بی ‌آزاری برای مس نخواهد بود
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری زاده اظهار داشت: بازی با تیم فوتبال مس کرمان در هفته شانزدهم لیگ برتر برای ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است چون صبای قم صد در صد به پیروزی و سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

وی ادامه داد: در این دیدار باز هم دو سه بازیکن مصدوم داریم که متاسفانه هنوز به شرایط آرمانی برای همراهی تیم فوتبال صبای قم برابر مس کرمان نرسیده اند ولی سایر نفرات با انگیزه تر از قبل به دنبال پیروزی در این دیدار خواهند بود.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: مطالعه دقیقی بر روی تیم فوتبال مس کرمان داشته ایم، با تماشای بازی های اخیر این تیم به خصوص بازی خانگی هفته گذشته آنها با مس سرچشمه آنالیز خوبی از این تیم انجام شده و بر اساس آن تمرین کرده ایم.

وی تصریح کرد: با اینکه در دو بازی اخیر خانگی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل استقلال تهران و داماش گیلان نتایج خوبی کسب نکرده ایم اما در دیدارهای خارج از خانه بازی های بسیار خوبی برابر نفت تهران و نفت آبادان داشته ایم و انشاءالله سعی می کنیم دیدار برابر مس کرمان را نیز با بهترین نتیجه به پایان برسانیم.

بختیاری زاده ابراز داشت: بازی با مس کرمان بسیار سخت و حساس است، آنها هفته گذشته به مس سرچشمه باخته اند، ضمن اینکه با توجه به بازی بسیار مهمی که هفته آینده در ورزشگاه یادگار امام در چارچوب جام حذفی خواهیم داشت، این دیدار سخت و حساس خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به بازی صبای قم با داماش گیلان در هفته پانزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: در دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان تمام برنامه‌های خود را برای پیروزی در خانه و رسیدن به سه امتیاز این بازی حساس به خوبی عملی کردیم اما بخت با ما یار نبود تا از فرصت های متعدد گلزنی خود بهره ببریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر با تیم فوتبال داماش گیلان حریفی مهربان برای آنها در این مصاف خانگی بودیم، به خصوص اینکه علیرغم کنترل خوب بر جریان بازی، در استفاده از فرصت های گلزنی عملکرد ضعیفی داشتیم.

وی که تیمش شنبه شب گذشته در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام قم با یک گل مغلوب داماش گیلان شد، افزود: به واقع مقابل داماش گیلان در حد و اندازه واقعی خود ظاهر شدیم اما متاسفانه موقعیت های متعدد گلزنی ما گل نشد و حریف از تک فرصت خود برای بردن این دیدار استفاده کرد.

تیم فوتبال صبای قم در هشتمین بازی خارج از خانه خود در لیگ یازدهم از ساعت ۱۵ روز جمعه هجدهم آذرماه در کرمان میهمان تیم مس کرمان است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.fb5urhbf5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما