شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 4018
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

صبای قم با یک محروم به مهمانی ملوان انزلی می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم از غیبت یک بازیکن این تیم در دیدار حساس برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
صبای قم با یک محروم به مهمانی ملوان انزلی می‌رود
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده بیان کرد: تیم ما در این دیدار در حالی به میدان می‌رود که یک بازیکن را به سبب محرومیت در اختیار ندارد ولی با تکیه بر توان سایر مهره‌های خود مقابل حریف قرار می‌گیریم.

وی ادامه داد: تنها بازیکن محروم تیم ما، عبدالکریم اسلامی مهاجم گلزن تیم است که به کارت زردی که در دیدار قبلی برابر شاهین بوشهر از داور مسابقه گرفته است، این دیدار که یکی از بازی‌های حساس صبای قم در مسابقات لیگ یازدهم است را از دست می‌دهد.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: این در حالی است که اسلامی مهاجم خوب تیم ما بعد از اینکه در دیدار با شاهین بوشهر دچار آسیب دیدگی شد، به دلیل اینکه مصدوم است، در صورت عدم محرومیت هم شرایط بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب صبای قم را نداشت.

وی عنوان داشت: محسن بیات یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای اخیر برابر راه آهن شهرری، سایپا البرز و شاهین بوشهر به دلیل مصدومیتی که در دیدار هفته هجدهم با تراکتور سازی تبریز دچار آن شد این بازی را از دست داد اما اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد.

بختیاری‌زاده یادآور شد: پژمان شاهپری دیگر بازیکن مصدوم تیم فوتبال صبای قم محسوب می‌شود که با تلاش کادر پزشکی تیم خوشبختانه وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته دارد و با اینکه از آغاز دور برگشت در ترکیب تیم جای نگرفته اما می‌توانیم در بازی‌های مهم آینده از این مهاجم گلزن در ادامه مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار عصر یکشنبه با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ابراز داشت: تمرینات و برنامه‌های آماده سازی روزهای اخیر در تهران که در شرایط خوبی برگزار شد، به نفع تیم ما بود و این امکان را فراهم کرد که تیم به خوبی در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: بازی در خارج از خانه مقابل ملوان بندر انزلی برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا سعی خواهیم کرد از مورد تاثیر میزبانی و حمایت هواداران حریف قرار نگیریم، ضمن اینکه خوبی تیم ما این است که بازیکنان میدان دیده و با تجربه‌ای در ترکیب داریم و سعی می‌کنیم با مهره چینی مناسب، کمبودی در تیم احساس نشود.

تیم فوتبال قم در حالی عصر یکشنبه نهم بهمن ماه، در هفته ششم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برگزار می‌کند که از بازی‌های قبل خود ۳۸ امتیاز و رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8ebjh87v9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما