يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 6703
بختیاری زاده:

صعود به لیگ قهرمانان آسیا حق ما بود

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در تمام فصل در رده‌های بالای جدول بودیم و صعود به لیگ قهرمانان آسیا حق تیم صبا بود.
صعود به لیگ قهرمانان آسیا حق ما بود
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده  با اشاره به موفقیت صبای قم در کسب عنوان چهارم لیگ برتر اظهار داشت: برای این موفقیت ارزنده تلاش زیادی کردیم و تمام اعضای کادر فنی، مدیریت و بازیکنان تیم با یکدیگر همدل شده بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور تمام تلاش خود انجام دادند و با توجه به اینکه در تمام فصل جزو چهار تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر بودیم و حتی شانس قهرمانی هم داشتیم، صعود به لیگ قهرمانان آسیا حق ما بود.

مربی بومی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: تدبیری که مسوولان باشگاه برای تشکیل یک کادر فنی قوی و منسجم با حضور عبدالله ویسی جوان و خوش فکر داشتند کمک بسیار بزرگی به تیم فوتبال صبای قم کرد تا به این توفیق بزرگ دست پیدا کنیم.

وی در ادامه در خصوص دیدار تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فجر شهید سپاسی شیراز بیان داشت: تیم ما در این دیدار کاملا با برنامه و هدف مشخص بازی کرد، زیرا حتی یک امتیاز هم برای موفقیت ما کافی بود.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: دوستی و همدلی رمز موفقیت مجموعه صبا در لیگ یازدهم بود و با توجه به اینکه امسال نخستین فصلی بود که مدیران بومی در راس کادر مدیریت باشگاه قرار داشتند، برای ما کسب این موفقیت بسیار مهم بود و به همین دلیل تلاش زیادی انجام دادیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین در لیگ قهرمانان هم موفق باشد، تصریح کرد: اکنون باید به فکر تقویت تیم برای فصل آینده بود تا زحماتی که کشیده شده است، در لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان هم به بار بنشیند.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: تمام بازیکنان ما از جوان‌ترین آنها تا با تجربه‌ترین نفر در تمام بازی‌های لیگ یازدهم از جان خود برای موفقیت تیم مایه گذاشتند و نتیجه این بود که صبای قم به رتبه چهارم لیگ برتر و جواز لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

وی تاکید کرد: خیلی‌ها تصور این را نداشتند که صبای قم حتی در بین تیم‌های نیمه بالای جدول قرار بگیرد و رتبه یک رقمی کسب کند، اما این تیم نشان داد که در فوتبال همیشه پول حرف اول را نمی‌زند و با مدیریت صحیح و رفاقت نیز می‌توان به توفیقات زیادی دست یافت.

تیم فوتبال صبای قم با کسب ۵۰ امتیاز از ۳۴ مسابقه به مقام چهارم رقابت‌های لیگ برتر دوره یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور دست یافت و به همراه تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vn-t23nqxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما