شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 23374

طلاب برای تحصیل علوم دینی طرح و برنامه داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هیچ هدفی بدون برنامه ریزی بدست نمی آید گفت: داشتن هدف در عرصه تحصیل علم و زندگی مسیر را برای دستیابی به افق روشن هموار می‌کند.
طلاب برای تحصیل علوم دینی طرح و برنامه داشته باشند
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام موسوی اصفهانی در گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان کبوترآهنگ که درسالن اجتماعات مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد رسالت روحانیت در تداوم رسالت انبیاء الهی دانست و اظهار کرد: علمای دینی در گذشته با مردم به گونه‌ای برخورد می‌گردند که در کنار علم، از طریق اخلاق، اخلاص و ایمان دل‌های زیادی را جذب و شیفته مکتب اهل بیت (ع) می‌کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انبیاء الهی برای هدایت جامعه دینی تلاش فراوانی انجام دادند افزود: داشتن طرح و برنامه را برای موفقیت در تحصیل علوم دینی ضروری است از همین رو علم و عمل دو بال جدانشدنی از هم هستند.

وی بر داشتن هدف در عرصه علم و زندگی تاکید کرد و گفت: داشتن هدف مسیر را برای دستیابی به افق‌های روشن هموار می‌کند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی با تاکید براینکه علم در کنار عمل ارزش و هویت پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تهذیب نفس، اخلاص، تقوا و استفاده از دوران جوانی را از ویژگی‌های طلاب موفق بوده و این موفقیت‌های علمی اخلاقی با مجهز شدن طلاب به علوم روز امکان پذیر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با وجود ظرفیت‌های موجود برای نشر معارف دینی در بین جوانان، نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم، گفت: به جهت مشکلاتی که در زمینه کمبود استاد و امکانات در سطح مدارس استان همدان داریم از میان هزار و۱۰۰ داوطلب تحصیل مدارس علمیه استان، تنها می‌توانیم ۳۰۰ نفر را در۱۲مدرسه برای سال جدید پذیرش کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5par.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما