دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 23481

فوت کارگر ساختمانی در قم بدلیل سقوط از ارتفاع

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از فوت کارگر ساختمانی بدلیل سقوط از ارتفاع به دلیل بی احتیاطی در این شهر خبر داد.
فوت کارگر ساختمانی در قم بدلیل سقوط از ارتفاع
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری بیان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، متاسفانه یک کارگر ساختمانی از ارتفاع ۲۵ متری در خیابان چهارمردان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی سقوط کرد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده و فرد را به بالای ساختمان انتقال داده و عملیات احیا توسط اورژانس انجام شد اما با وجود تلاش های انجام شده متاسفانه فرد فوت کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت: یک فرد ۶۵ ساله نیز در استخر زراعی روستای زنبورک واقع در جاده قدیم کاشان غرق شد که توسط نیروهای آتش نشانی فرد مورد نظر خارج و تحویل عوامل انتظامی و بهشت معصومه داده شدند.

وی بیان کرد: در حوادث آخر هفته آتش نشانی‏ ۲۶ عملیات انجام شد که ۱۱ مورد ایمن سازی شامل ۲ مورد قطع آژیر‏، چهار مورد بازگشایی درب منزل‏ و خودرو، یک مورد صید مار، یک مورد صید گربه، یک مورد صید زنبور، یک مورد نشت گاز می شود.

جعفری گفت: سه مورد عملیات نجات توسط آتش نشانی در حوادث آخر هفته انجام شد که شامل یک مورد محبوس شدن کودک داخل منزل‏، یک مورد تصادف در جاده دامشهر که منجر به مصدوم شدن سه نفر شد می شود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی، شهروندی را که به دلیل بیماری در حال مرگ در محیط بسته بود را نجات دادند که متاسفانه در حین عملیات به دلیل تخریب ناگهانی راه پله منزل‏، ۲ آتش نشان مصدوم شدند.

جعفری گفت: در حوادث آخر هفته ۱۲ حریق توسط نیروهای آتش نشانی انجام شد که شامل پنج حریق ضایعات‏، یک حریق منزل، ۲ حریق خودرو، یک حریق درخت‏، یک حریق کارگاه چوب بری، یک حریق تابلو برق و یک حریق سرویس بهداشتی می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzkni.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما