دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 23500

بیش از ۹۲ درصد مهد کودک‌های قم تحت پوشش هلال احمر هستند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر کل بهزیستس قم با اشاره به وجود ۸۲ مهد کودک در قم گفت: بیش از ۹۲ درصد مهد کودک های قم تحت پوشش برنامه های کانون غنچه های هلال احمر هستند.
بیش از ۹۲ درصد مهد کودک‌های قم تحت پوشش هلال احمر هستند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی قم در مراسم مانوربزرگ امدادی کانون غنچه های هلال احمر که در پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر قم برگزارشد، ترویج فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری را مد نظر قرار داد و اظهار کرد: توسعه فرهنگ اسلامی از قببیل فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری می تواند در کاهش بسیاری از بلایایی طبیعی موثر باشد.

وی با اشاره به برخی ویژگی ها و جایگاه قم گفت: قم دارای ویژگی های منحصر به فرد که از جمله آن تک شهرستانی بودنش است و تراکم جمعیتی دارد.

مدیر کل بهزیستس قم با اشاره به وجود ۸۲ مهد کودک در قم گفت: بیش از ۹۲ درصد مهد کودک های قم تحت پوشش برنامه های کانون غنچه های هلال احمر هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه هلال احمر در زمینه تشکیل کانون غنچه های هلال احمر بسیار خوب عمل کرده است تصریح کرد: در این زمینه تفاهم نامه ای نیز بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر شکل گرفته تا آموزش در مهد کودک ها مدنظر قرارداده شود.

سلیقه در بخش دیگری از سخنان خود پیشگیری ،آمادگی،مقابله و بازتوانی را از مراحل مدیریت بحران ذکر کرد و پیرامون هرکدام از این مراحل مطالبی را مطرح کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyie8.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما