سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 23545

اخلاق مهدوی در جامعه اسلامی باید ترویج شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله صافی گلپایگانی گفت: باید مسئله ولایت و مهدویت ائمه و اخلاق حضرت را به مردم برسانیم و اخلاق شیعیان باید متناسب با ولایت حضرت باشد.
اخلاق مهدوی در جامعه اسلامی باید ترویج شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که در دیدار با رئیس و اعضای پژوهشکده مهدویت سخن می گفت، اظهار کرد: توجه دادن مردم به مقام حضرت ولی عصر از جمله مسائل با اهمیت در عصر حاضر است که هر چه بیشتر در این زمینه کار شود، باز هم جای کار دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: باید مسئله ولایت و مهدویت ائمه و اخلاق حضرت را به مردم برسانیم و اخلاق شیعیان باید متناسب با ولایت حضرت باشد.

استاد عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: یکی از معانی انتظار، اخلاق اسلامی و اخلاق ولایی است و باید مردم را به امور دینی و امر امام زمان متوجه سازیم.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین پورسید آقایی، رئیس پژوهشکده مهدویت و دبیر همایش دکترین مهدویت، با اشاره به فعالیت ده ساله این موسسه، تصریح کرد: آموزه مهدویت و انتظار، یکی از مهم ترین آموزه های شیعی است که اگر در ترویج و تبیین آن بکوشیم، جهان اسلام و مردم تمامی جهان، با این آموزش حیات بخش آشنا می شوند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: دهمین همایش دکترین مهدویت امسال با موضوع اخلاق زمینه ساز در ایام نیمه شعبان برگزار می شود و اندیشمندانی از سراسر جهان به بحث اخلاق مهدوی می پردازند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciwwar.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما