سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 23553

ممنوعیت ورود تاکسی بدون سرنشین به خط ویژه در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به تراکم و ترافیک خط ویژه خیابان امام خمینی(ره)، از ابتدای خرداد ورود تاکسی‌های بدون سرنشین و تاکسی‌های خطوط دیگر به این مسیر ممنوع می‌شود.
ممنوعیت ورود تاکسی بدون سرنشین به خط ویژه در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مرتضی عزتی به عدم افزایش نرخ تاکسی بعد از فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره و اظهار کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها هیچگونه افزایشی در خصوص نرخ کرایه تاکسی اعمال نکرده است و همان نرخ ابلاغی از پنجم فروردین هنوز پابرجاست.

وی این نرخ را متناسب با تورم سال گذشته ذکر کرد و افزود: بر اساس جمع‌بندی‌های سازمان و با توجه به استعلام از بانک مرکزی، این نرخ به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اذعان داشت: بعد از فاز دوم هدفمندی روزانه ۴ الی ۵ هزار تومان به هزینه سوخت‌گیری رانندگان اضافه شده است.

عزتی به تراکم و ترافیک در خط ویژه خیابان امام (ره) اشاره و تاکید کرد: از ابتدای خرداد ورود هر تاکسی بدون سرنشین به این خط ممنوع بوده و همچنین از ورود تاکسی‌های خطی دیگر خطوط نیز در خط ویژه ممانعت خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای استفاده از تاکسی باید فرهنگسازی انجام گیرد، بیان کرد: رسانه‌های استان اعم از رادیو و تلویزیون، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و... با ترغیب مردم به استفاده از این وسیله نقلیه تلاش کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: هیچ راننده تاکسی حق دریافت نرخ به بهانه افزایش نرخ سوخت را ندارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کد تاکسی را از طریق سامانه پیام کوتاه این سازمان به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ و یا شماره تلفن‌های ۳۶۶۶۰۰۸۷ و ۳۶۶۲۸۸۰۰ اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxmni.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما