دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 23679

دانشگاه قم مفاهیم پلیس علمی را در قم تبیین می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه قم با اشاره به اینکه دانشگاه قم مفاهیم پلیس علمی را در قم تبیین می‌کند گفت:دانشگاه قم علاوه بر بعد علمی در بعد دینی هم ظرفیت های خوبی دارد که می تواند پلیس را در بهبود وضعیت و رفتار کارکنان یاری دهد.
دانشگاه قم مفاهیم پلیس علمی را در قم تبیین می‌کند
به گزارش قم نیوز به نقل از معاونت اجتماعی ناجا، حجت الاسلام دیرباز صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم همکاری دانشگاه قم با پلیس استان را در زمینه های علمی، عقیدتی و اخلاقی سبب افتخار و مباهات دانست و اظهار کرد: تمام مزایایی را که پلیس های دنیا دارند، پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکجا دارد و به همین علت هدف نیروی انتظامی، اعتلای جامعه اسلامی، خدمت به قرآن و آموزه های دینی است.

حجت الاسلام دیرباز با بیان اینکه استفاده از تجارب علمی‌ و دینی دانشگاه و همکاری با اساتید دانشگاه ها در سطح کشور روز به روز در حال افزایش است تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان قم در تعامل، همکاری و همچنین استفاده از تجارب علمی دانشگاه ها پیشتاز است.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بالای فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در دانشگاه قم به فضل الهی هم در سطح دانشجویی و هم در سطح اساتید ، دانشجویان و اساتید خیلی خوب و نخبه ای داریم که می توانند هر کدام به سهم خودشان به لحاظ علمی در تبادل تجربیات در خدمت پلیس باشند و این مایه افتخار و مباهات ما است.

وی ایجاد دفاتر همکاری پلیس و دانشگاه‌ها را در مسیر تبادل تجربیات هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ بالارفتن سطح پژوهش‌ها اعلام کرد و گفت:دانشگاه قم علاوه بر بعد علمی در بعد دینی هم ظرفیت‌های خوبی دارد که می تواند پلیس را در بهبود وضعیت و رفتار کارکنان یاری دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgy39x.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما