دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 23697

کمبود کارگر بومی صادرات قم را تهدید می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به کمبود کارگر در قم گفت:کمبود کارگر سبب شده است که ما صادراتمان در استان کاهش پیدا کند و این زنگ خطری بزرگ برای استان قم است.
کمبود کارگر بومی صادرات قم را تهدید می‌کند
به گزارش قم نیوز، حسن آقاجانی پیش از ظهر امروز در جلسه فعالان اقتصادی قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزارشد، با اشاره به مشکلات صنعت گران استان قم، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل صنعت گران استان این است که محصولات وارداتی را به استان وارد می‌کنند و از محصولات تولید شده در استان غافل هستیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به کمبود کارگر در قم، افزود: کمبود کارگر سبب شده است که ما صادراتمان در استان کاهش پیدا کند و این زنگ خطری بزرگ برای استان قم است.

وی با اشاره به دانشگاه به عنوان مانعی برای کار در استان قم، تصریح کرد: مدرک گرایی سبب شده است که تحصیل کرده‌های دانشگاهی نتوانند وارد بازار تولید استان شوند و همه خواهان کارهای اداری شوند.

آقاجانی با اشاره به مسافرت‌های برخی از مسئولان استانی به چین، تصریح کرد: این سفر‌ها سبب شده است که ما بازارچه تولید و توزیع کالای چینی شویم و از صادرات کالای خودمان غافل شویم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره عدم استفاده از فاکتور کد دار، خاطرنشان کرد: فاکتور کد دار سبب می‌شود که افراد مجبور به دادن مالیات شوند، بنابراین واجب است که بازرسانی برای این مسئله فعالیت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu39x.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما