شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 23842

بیش از ۷۰۰ جودوکار سازمان یافته در قم فعالیت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودو استان قم گفت: بر اساس آمار هیئت پزشکی ورزشی استان قم بیش از ۷۰۰ ورزشکار در رشته جودو کارت بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند و بعنوان ورزشکار سازمان یافته فعالیت می‌کنند.
بیش از ۷۰۰ جودوکار سازمان یافته در قم فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، سعید علیزاده درباره فعلی جودو در قم اظهار کرد: قم در بخش کاتا در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و استان‌های توانمند محسوب می‌شود چنان که محمد حسن سالاری و محمدرضا صحرایی توانستند در کاتای کشور مدال آوری کنند.

وی گفت: مدال‌هایی که در کاتای قهرمانی کشور به دست آوردیم سبب شد بتوانیم مقام سوم کاتای کشور را در بخش تیمی برای تیم اعزامی قم به دست آوریم.

رئیس هیئت جودو استان قم افزود: رقابت‌های جودو بانوان قهرمانی قم به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی با حضور بانوان قمی برگزار شد.

علیزاده بیان کرد: زهرا برونی، راضیه مظفر نیکو، فاطمه ولی و فیروزه احمدی نفرات بر‌تر این مسابقات بودند ضمن اینکه کارگاه تاثیر ورزش بر کبد چرب در ورزشگاه تختی قم با حضور ۳۰ نفر از بانوان ورزشکار استان برگزار شد و در این دوره آموزشی آناتومی و فیزیولوژی کبد و نقش آن در بدن ،راه‌های پیشگیری و درمان کبد چرب و تمرین‌های ورزشی و رژیم غذایی مناسب برای مقابله با این بیماری مورد تدریس قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد ورزشکاران جودو در قم عنوان کرد: بر اساس آمار هیئت پزشکی ورزشی استان قم بیش از ۷۰۰ ورزشکار در رشته جودو کارت بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند و بعنوان ورزشکار سازمان یافته فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت جودوی قم گفت: این آمار گویای ورزشکاران فعال واقعی جودوی قم نیست و ممکن است درصد زیادی از این آمار پس از یک یا چند جلسه از جودو دور شده باشند.

علیزاده خاطرنشان کرد: جودو در قم از نظر تعداد ورزشکاران وضعیت راضی کننده‌ای ندارد با این حال تلاش ما بر این است که تعداد جودوکاران قم در سال ۹۳ افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirvar.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما