قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از ۱۶ مرداد در لیگ بر‌تر فوتسال شرکت می‌کند گرچه این تصمیم با مخالفت باشگاه دبیری تبریز روبرو شده است.
شرکت ماهان تندیس از ۱۶ مردادماه امسال در لیگ بر‌تر فوتسال
به گزارش قم نیوز، پس از برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ بر‌تر فوتسال مقرر شده است فصل جدید رقابت‌ها یک هفته بعد از ماه مبارک رمضان و از روز شانزدهم مردادماه آغاز شود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین سال حضور خود با این نام در لیگ بر‌تر فوتسال مسابقات خود را از ۱۶ مرداد آغاز می‌کند و امیدوار به کسب عنوان قهرمانی است.

ماهان تندیس چندی پیش توانست با شکست میثاق تهران قهرمان جام حذفی فوتسال ایران کشور قهرمان شود و جام قهرمانی نخستین دوره این پیکار‌ها را در ضربات پنالتی برابر میثاق به دست آورد.

آغاز مسابقات لیگ بر‌تر از ۱۶ مرداد با وجود اعلام هیئت رئیسه، مورد مخالفت باشگاه دبیری تبریز قرار گرفته و این باشگاه اعلام کرده که با توجه به درگیر بودنش در مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا، آغاز لیگ باید به تعویق بیفتد.

با این وجود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم، بر اساس زمان اعلام شده آغاز لیگ به زودی تمرینات خود را آغاز می‌کند تا برای حضوری قدرتمند در لیگ بر‌تر آماده شود.

در همین حال گفته می‌شود ماهان تندیس برای فصل جدید و تداوم موفقیت‌های اخیرش، قصد تقویت خود را دارد و می‌خواهد بازیکنان جدید و با کیفیتی را جذب کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfwb5.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما