شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 21716

ماهان تندیس قم نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت.
ماهان تندیس قم نماینده آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال قم در مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال رده سنی امید کشور به چهارمین پیروزی پیاپی هم دست پیدا کرد و بازی یک بر صفر باخته به ماکو جوان آذربایجان غربی را ۴ بر یک برد.

چهارمین روز مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور در سالن گاز شهر اهواز برگزار شد و تیم‌های ‌فوتسال امید ماهان تندیس قم و ماکو جوان به مصاف هم رفتندکه این مسابقه به سود نماینده قم به پایان رسید.

در این مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم با وجود برتری قاطع در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر برابر ماکو جوان مغلوب شد اما در نیمه دوم سرانجام قفل دروازه ماکو جوان باز شد و ماهان تندیس موفق شد با به ثمر رساندن ۴ گل، با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست دهد.

گل‌های تیم امید ماهان تندیس قم را در این بازی محمد هاتفی (۲گل) مسلم اولادقباد و طا‌ها نعمتیان به ثمر رساندند تا چهارمین برد متوالی ماهان تندیس به دست آید.

در حاشیه این مسابقه و در نیمه دوم، در حالی که برخوردی بین حمید رشیدی دروازه‌بان ماهان تندیس و بازیکن تیم ماکو جوان رخ داده بود، تنی چند از حاضران در سالن گاز اهواز و منتسب به تیم ماکو جوان با ناصر شریفی مدیر تیم‌های فوتسال ماهان تندیس درگیری مختصری پیدا کردند که این درگیری با دخالت عوامل برگزاری پایان یافت.

ماهان تندیس در این مسابقه با ترکیب فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، طا‌ها نعمتیان، محمد هاتفی، حمید رشیدی، امیرحسین اربابی، رضا علی مددی، علی فخاران، امین قنبری، میلاد حیدری، جعفر نجفی، محسن رسولی و محمد نمک‌شناس با مربیگری علی شریفی به میدان رفت.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند.

ماهان تندیس در بازی‌های پیشین خود مقابل تیم‌های زاگرس خوزستان، میلاد تنکابن و مشهدالرضا پیروز شده بود.

در گروه نخست نیز تیم‌های شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان حضور دارند.

مسابقات دور برگشت لیگ بر‌تر امیدهای کشور اواخر خرداد یا اوایل تیرماه در شهرهای رشت و مشهد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی روشن شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3u9x.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما