يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 21748

ماهان تندیس برای حفظ صدرنشینی به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشوربرای حفظ صدرنشینی به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود
ماهان تندیس برای حفظ صدرنشینی به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود
به گزارش قم نیوز، پنجمین روز از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز برگزار می‌شود و تیم امید ماهان تندیس قم در حالی به مصاف تیم فوتسال فرش آرای مشهد می‌رود که قهرمانی ماهان تندیس در دور رفت مرحله گروهی در گرو این بازی است.

ماهان تندیس که عصر دیروز نیز در چهارمین مسابقه با نتیجه ۴ بر یک ماکوجوان آذربایجان غربی را شکست داد و به صدر جدول رسید، در صورت کسب پیروزی بر فرش آرای مشهد که مهم‌ترین رقیب ماهان تندیس است در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار می‌گیرد.

شاگردان علی شریفی در تیم ماهان تندیس قم در نخستین روز این مسابقات که به صورت دوره‌ای و تک مسابقه در اهواز برگزار می‌شود موفق شدند تیم پر تلاش زاگرس خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

دومین مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم برابر تیم میلاد تنکابن انجام شد که ماهان تندیس در آن مسابقه با نتیجه ۴ بر یک نماینده مازندران را شکست داد.

ماهان تندیس در سومین مسابقه خود نیز با ۳ گل مشهدالرضا را شکست داد و سپس با برتری بر ماکوجوان صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند

در گروه نخست نیز تیم‌های شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان حضور دارند.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و ماهان تندیس قم امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در سالن گاز اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwzb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما