پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 21597

ماهان تندیس قم برای کسب دومین پیروزی به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور برای کسب دومین پیروزی به میدان می‌رود.
ماهان تندیس قم برای کسب دومین پیروزی به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، روز دوم از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز برگزار می‌شود و تیم امید ماهان تندیس قم پس از کسب پیروزی ارزشمند برای میزبان در روز نخست به مصاف تیم فوتسال میلاد تنکابن می‌رود.

شاگردان علی شریفی در تیم ماهان تندیس قم در نخستین روز این مسابقات که به صورت دوره‌ای و تک مسابقه در اهواز برگزار می‌شود موفق شدند تیم پر تلاش زاگرس خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

دومین مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ در اهواز برابر تیم میلاد تنکابن انجام می‌شود و ماهان تندیس در صورت کسب پیروزی در این مسابقه صدرنشینی خود را تداوم می‌بخشد.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند

در گروه نخست نیز تیم‌های شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان حضور دارند.

بازی‌های گروه اول از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه در مشکین شهر و بازی‌های گروه دوم در‌‌‌ همان تاریخ در اهواز برگزار می‌شود.

مسابقات دور برگشت لیگ بر‌تر امیدهای کشور پس از ماه مبارک رمضان در شهرهای رشت و مشهد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی روشن شود.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دوره‌های قبل با نام ارم کیش و صبای قم در رقابت‌های کشوری حضور پیدا می‌کرد و سابقه یک دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5k0x.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما