دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 21786

ماهان تندیس قم در آخرین مسابقه دور رفت به مصاف راه ساری می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور به مصاف راه ساری می‌رود.
ماهان تندیس قم در آخرین مسابقه دور رفت به مصاف راه ساری می‌رود
به گزارش قم نیوز، ماهان تندیس در مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور در ۵ بازی گذشته خود صاحب ۵ پیروزی شده تا قهرمان زودهنگام دور رفت لقب بگیرد.

ماهان تندیس با کسب پیروزی بر فرش آرا در روز پنجم این رقابت‌ها ۱۵ امتیازی شد و پیش از پایان دور رفت این بازی‌ها صدر جدول را تصاحب کرد تا در آخرین بازی خود در اهواز با خیالی آسوده به مصاف راه ساری برود.

روز ششم از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز برگزار می‌شود و تیم امید ماهان تندیس قم در حالی از ساعت ۱۵ به مصاف تیم راه ساری می‌رود که پیروزی ماهان تندیس این را ۱۸ امتیازی کرده و اندوخته مناسبی برای دور برگشت این تیم مهیا می‌کند.

ماهان تندیس که عصر دیروز با نتیجه ۴ بر ۳ فرش آرای مشهد را شکست داد و به صدر جدول رسید، با اختلافی مطمون صدرنشین است اما با توجه به اینکه هنوز یک نیم فصل دست نخورده دیگر به میزبانی مشهد باقی مانده، نماینده قم باید تلاش کند امتیازات لازم را برای روزهای سخت‌تر ذخیره کند.

شاگردان علی شریفی در تیم ماهان تندیس قم در نخستین روز این مسابقات که به صورت دوره‌ای و تک مسابقه در اهواز برگزار می‌شود موفق شدند تیم پر تلاش زاگرس خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

دومین مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم برابر تیم میلاد تنکابن انجام شد که ماهان تندیس در آن مسابقه با نتیجه ۴ بر یک نماینده مازندران را شکست داد.

ماهان تندیس در سومین مسابقه خود نیز با ۳ گل مشهدالرضا را شکست داد و سپس با برتری بر ماکوجوان با نتیجه ۴ بر یک صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دوره‌های قبل با نام ارم کیش و صبای قم در رقابت‌های کشوری حضور پیدا می‌کرد و سابقه یک دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd950x.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما