يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 23913

مشارکت شهرداری قم در همایش پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به فراخوان دومین همایش پیامبر اعظم(ص) با موضوع «قرآن و پیامبر(ص)» گفت: این همایش با همکاری شهرداری قم و مجمع جهانی اهل بیت(ع) سال آینده برگزار می‌شود که فراخوان آن نیز از هم‌اکنون اعلام شده است.
مشارکت شهرداری قم در همایش پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای ضربه زدن به اعتقادات جوانان گفت: دشمن در این زمینه نهایت استفاده را می‌برد و می‌کوشد تا به هر وسیله‌ای اعتقادات جوانان ما را خدشه‌دار کند.

وی بیان داشت: طی سال‌های گذشته شاهد بودیم که دشمنان با سوزاندن قرآن و کشیدن کاریکاتور به شخص پیامبر(ص) توهین کردند که این غیر قابل قبول است و باید واکنش‌هایی در قبال این مسائل ایجاد می‌شد.

شهردار قم با بیان اینکه بهترین پاسخ به این توطئه‌ها زبان هنر است، گفت: هنرمندان ما در قالب فیلم، داستان، انیمیشن، کتاب و.... می‌توانند به معرفی اسلام و پیامبر(ص) پرداخته و در این زمینه نقش قابل قبولی داشته باشند.

وی گفت: اگر شخصیت پیامبر(ص) در جهان معرفی شود دیگر شاهد توطئه‌های دشمن نبوده و توجه به اسلام روز به روز بیشتر خواهد شد.

دلبری با اشاره به فراخوان دومین همایش پیامبر اعظم(ص) با موضوع «قرآن و پیامبر(ص)» گفت: این همایش با همکاری شهرداری قم و مجمع جهانی اهل بیت(ع) سال آینده برگزار می‌شود که فراخوان آن نیز از هم‌اکنون اعلام شده است.

شهردار قم تصریح کرد: قم به دلیل اینکه حرم اهل بیت(ع) است در این جشنواره مشارکت خواهد داشت تا بتوانیم شاهد معرفی هر چه بیشتر پیامبر(ص) باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxwni.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما