دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 23983

اعلام آمادگی قم برای میزبانی مسابقات ژیمناستیک کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ژیمناستیک قم از اعلام آمادگی قم برای میزبانی مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور خبر داد و گفت: میزبانی مسابقات رده بالای کشوری نقش مهمی در ارتقای جایگاه ژیمناستیک قم در سطح کشور دارد.
اعلام آمادگی قم برای میزبانی مسابقات ژیمناستیک کشور
به گزارش قم نیوز، رضا ملکی درباره وضعیت رشته ژیمناستیک در قم اظهار کرد: در سال‌های گذشته تلاش‌های پر رنگی برای رشد ژیمناستیک در قم انجام شده و حاصل این تلاش‌ها کسب نخستین مدال ژیمناستیک در بخش آقایان بود.

وی گفت: نخستین مدال ژیمناستیک قم در مسابقات قهرمانی کشور پس از حدود ۳۰ سال به دست آمد ضمن این که در بخش بانوان هم در سطح کشوری نتایج درخشانی برای قم به دست آمده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک قم افزود: تأسیس خانه ژیمناستیک گامی حیاتی و اساسی برای پیشرفت ژیمناستیک قم بود و در نتیجه موفق شدیم در مسابقات ژیمناستیک بانوان کشور ۱۱ مدال خوشرنگ شامل ۲ طلا، ۵ نقره و ۴ برنز کسب کرده و در بخش تیمی مقام دوم تیمی بانوان کشور را در اختیار بگیریم.

ملکی بیان کرد: آزاده نقدی مربی تیم ملی ژیمناستیک جوانان دختر کشور سال گذشه به قم آمد و در هفته ۲ جلسه آموزشی برای مربیان قمی تدارک دید و حضور این مربی نقش موثری در دگرگونی ژیمناستیک قم در حوزه بانوان داشت البته نباید از تلاش‌های بی شائبه زهرا صادقیان سرمربی تیم ژیمناستیک و نایب رئیس بانوان هیئت ژیمناستیک قم هم عبور کرد.

وی تصریح کرد: ژیمناستیک مردان قم حدود ۳۲ سال بود که هیچ مدال کشوری کسب نکرده بود اما محمدهادی وشنوه ژیمناستیک کار نوجوانان قمی در مسابقات قهرمانی کشور نقره گرفت و یک مدال ارزنده برای ژیمناستیک قم کسب کرد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم عنوان کرد: در صورتی که بودجه خوبی به ژیمناستیک تخصیص داده شود این رشته ورزشی می‌تواند نماینده شایسته ای برای قم در ورزش کشور باشد.

ملکی خاطرنشان کرد: قصد داریم امسال سطح علمی مربیان قمی را با استفاده از مربیان مطرح کشور ارتقا بخشیم و برای میزبانی مسابقات ژیمناستیک کشور در قم نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم و بدون تردید میزبانی مسابقات رده بالای کشوری نقش مهمی در ارتقای جایگاه ژیمناستیک قم در سطح کشور دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexo8w.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما