شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 24159

رفاه زائران در «شهر انتظار» تامین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه باید رفاه زائران در شهر انتظار تامین شود، گفت: باید دیگر ادارات و دستگاه‌ها نیز به وظایف خود در این عرصه توجه کرده و نسبت به اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشند.
رفاه زائران در «شهر انتظار» تامین می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی طرح «شهر من، شهر انتظار» با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری با حضور مستمر و ارائه خدمات شبانه روزی توانستند در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد رضایت حداکثری زائران را جلب کنند، اظهار کرد: امیدواریم که در ایام نیمه شعبان بتوانیم هرچه بیشتر سطح خدمات ارائه شده از نظر کمی و کیفی را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح «شهر من، شهر انتظار» ارتقاء کمی و کیفی سیما و منظر شهری در دستور کار است، افزود: استفاده از رنگ، نور، المان و... در این طرح در بعد زیباسازی مدنظر است.

معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم به فقدان ضوابط و قوانین در زمینه سیما و منظر شهری اشاره و بیان کرد: برای اینکه این طرح به صورت مداوم استمرار داشته باشد ضوابط و قوانین باید تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه در نظافت شهری از یک سال و نیم قبل برنامه‌ریزی شده است که شاهد ارتقاء فرهنگ شهروندی باشیم، مطرح کرد: باید برای موفقیت در مدیریت شهری از ظرفیت مردم بهره گرفت.

اصفهانیان مقدم اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی بلوار پیامبر اعظم(ص) را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در ایام نیمه شعبان ۳ هزار نفر نیروی پاکبان و همچنین ۲۷۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه به بحث تنظیف شهر اهتمام جدی خواهند داشت.

وی با اشاره به آماده‌سازی پارکسوارهای اطراف مسجد مقدس جمکران خاطر نشان کرد: در خصوص ایجاد تسهیلات رفاهی پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و باید اقدامات مقدماتی در عرصه خدمت رسانی به مردم تا روز دوشنبه به اتمام برسد.

معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه باید رفاه زائران در شهر انتظار تامین شود، گفت: باید دیگر ادارات و دستگاه‌ها نیز به وظایف خود در این عرصه توجه کرده و نسبت به اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcao6nu.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما