شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 24162

ممنوعیت استفاده از نام و نشان جام جهانی در تبلیغات شهری

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: پخش هرگونه تبلیغات شهری با لوگوی جام جهانی بدون دریافت مجوز فدراسیون فوتبال ممنوع است.
ممنوعیت استفاده از نام و نشان جام جهانی در تبلیغات شهری
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مهدی توکلیان اظهار داشت: طبق قوانین و مقررات تجاری فدراسیون جهانی فوتبال- فیفا، هر گونه استفاده از نام، نشان و لوگوی مسابقات رسمی فیفا، در انحصار آن سازمان جهانی بوده و با توجه به نزدیک شدن مسابقات جام جهانی فوتبال، استفاده از آن بدون مجوز از سازمان مربوطه دارای تبعات قانونی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه اخیرا در برخی از تابلو‌های تبلیغاتی شهری یا رسانه‌های گروهی از اعزام گردشگرها به مسابقات جام جهانی استفاده می‌شود اضافه کرد: انجام این تبلیغات با رعایت مقررات امکان پذیر بوده و در غیر این صورت این نوع بهره برداری تجاری از نام تیم ملی فوتبال و جام جهانی جلوگیری خواهد شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تاکید بر اینکه پیش از هرگونه تبلیغات در سطح شهر به ویژه توسط موسسات گردشگری درباره اعزام به جام جهانی باید قبلا مجوزهای لازم از فدراسیون فوتبال دریافت شود، تصریح کرد: پس از طی تشریفات قانونی، تبلیغات در سطح شهر امکان پذیر باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewz8w.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما