سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 22242

صدور مجوز 2 نشریه جدید برای 2 دانشگاه در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از صدور مجوز دو نشریه جدید برای دانشگاه قم و دانشگاه ادیان و مذاهب در استان قم خبر داد.
صدور مجوز 2 نشریه جدید برای 2 دانشگاه در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلیان با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا به درخواست دانشگاه قم و دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص صدور پروانه نشر، انتشار دو مجله «پژوهش‌های عمران و محیط زیست» و «شیعه پژوهی» در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تأکید بر رعایت ماده ۱۶ و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه‌های مذکور بلامانع اعلام شد.

وی دانشگاه قم را صاحب امتیاز نشریه «پژوهش‌های عمران و محیط زیست» عنوان کرد و افزود: نشریه ذکر شده از این پس به مدیرمسئولی علی محمد رجبی و با ترتیب انتشار دو فصلنامه منتشر می‌شود.

توکلیان با تاکید بر اینکه نشریه «پژوهش‌های عمران و محیط زیست» به صورت مجله‌ای و به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود ادامه داد: این مجله با گستره توزیع سراسری در زمینه عمران( فنی، مهندسی) منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه دانشگاه ادیان مذاهب را صاحب امتیاز دومین نشریه تازه مجوز گرفته یعنی «شیعه پژوهی» دانست و اظهار داشت: این نشریه به مدیرمسئولی سید ابوالحسن نواب با ترتیب انتشار فصلنامه به چاپ می‌رسد.

وی گستره توزیع نشریه «شیعه پژوهی» را سراسری عنوان کرد و افزود: این نشریه با موضوع الهیات(علوم انسانی)، به زبان فارسی و به شکل مجله‌ای منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb55b5.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما