يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 24174

سه کشته و يک مجروح حاصل دو تصادف درقم

قم نيوز : قم نیوز:رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم از وقوع دو فقره تصادف با سه کشته و يک مجروح در محورهاي استان قم خبر داد.
سه کشته و يک مجروح حاصل دو تصادف درقم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ اردشير جمشيدي راد روز یکشنبه ۱۸ خردادماه در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: شب گذشته دو دستگاه موتورسيکلت در محور فرعي" طايقان" به صورت رخ به رخ با يکديگر برخورد که در نتيجه اين حادثه هر دو راکب موتورسيکلت ها در دم فوت و سرنشين يکي از موتورسيکلت ها مصدوم و توسط اوژانس براي مداوا به بيمارستان منتقل شد.

رييس پليس راه استان علت اصلي اين حادثه را نقص در سيستم روشنايي يکي از موتورسيکلت ها و همچنين نداشتن کلاه ايمني راکبان هر دو موتورسيکلت عنوان کرد.

جمشيدي راد با اعلام وقوع يک فقره تصادف ديگر في مابين يک دستگاه سواري پژو ۴۰۵ با يک دستگاه خودروي پيکان در کيلومتر ۵۳ " قم – تهران" افزود: در اين حادثه سرنشين سواري پژو که در صندلي عقب نشسته بود به علت نبستن کمربند ايمني به سمت جلو پرتاپ و پس از برخورد با شيشه جلو در دم جان مي سپارد.

رييس پليس راه استان علت اصلي اين حادثه را نيز عدم توجه به جلو راننده سواري پژو ناشي از خستگي و خواب آلودگي و نبستن کمربند ايمني عنوان کرد و افزود: با توجه به شروع تعطيلات تابستانه و آغاز مسافرت ها، از عجله و شتاب در رانندگي پرهيز و جان خود و ديگران را به خطر نيندازند .

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkzni.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما