شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 26426

2 کشته و 5 مجروح در حوادث رانندگي محورهاي مواصلاتي قم

قم نيوز : قم نیوز: رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم از کشته شدن 2 تن و همچنين مجروح شدن 5 تن از هموطنان در حوادث رانندگي روز گذشته در محورهاي مواصلاتي اين استان خبر داد.
2 کشته و 5 مجروح در حوادث رانندگي محورهاي مواصلاتي قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اردشير جمشيدي راد" در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به وقوع يک فقره تصادف منجر به جرح و فوت در کيلومتر ۳۰ محور قديم قم – اصفهان (نيزار) گفت: يک دستگاه موتورسيکلت کاوازاکي ۲۵۰ سي سي که مسير جنوب به شمال در
حرکت بود به علت انحراف به چپ از خط وسط، از قسمت جلو با چرخ ها و پهلوي چپ يک دستگاه خودرو ۴۰۵ در مسير مخالف برخورد کرد.
رييس پليس راه استان اعلام کرد: در ادامه خودرو پژو ۴۰۵ ابتدا به سمت راست مسير منحرف و با توجه به ترکيدگي لاستيک جلو سمت چپ، مجدداً به سمت چپ منحرف شد و پس از طي عرض جاده با يک دستگاه موتورسيکلت هندا ۶۰۰ سي سي فاقد پلاک برخورد و راکب و ترک نشين در دم فوت کردند.
وي افزود: راکب و ترک نشين موتورسيکلت کاوازاکي نيز به علت شدت جراحات توسط اورژانس هوايي به بيمارستان شهيد بهشتي منتقل شدند.
رييس پليس راه استان گفت: از سوي کارشناسان پليس راه استان علت اين حادثه انحراف به چپ و تخطي از سرعت مجاز راننده موتورسيکلت کاوازاکي اعلام شده است.


سرهنگ جمشيدي راد با بيان اينکه طي روز گذشته حوادث جاده اي استان قم در مجموع ۵ مجروح در برداشته است، اظهارکرد: يکي از حوادث در محور فرعي سيرو رخ داد که طي آن دو دستگاه موتورسيکلت به علت تغيير مسير يکي از آن ها با يکديگر برخورد کرده و هر دو راکب مصدوم شدند.
رييس پليس راه استان قم حادثه ديگر را نيز اينگونه تشريح کرد: در کمربندي امام علي (ع) راننده يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به علت ناتواني در کنترل وسيله نقليه با دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پرايد که در کنار جاده پارک بوده برخورد و راننده پرايد مصدوم شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmxe8.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما