شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 23879

محدودیت‌های ترافیکی 14 و 15 خردادماه قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه استان قم محدودیت های ترافیکی 14 و 15 خرداد ماه را اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی 14 و 15 خردادماه قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در خصوص محدودیت‌های ترافیکی ۱۴ و ۱۵ خرداد در قم بیان کرد: از تردد کلیه وسائل نقلیه باربری شامل تریلی، کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۳ خرداد الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴ خرداد و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۶ خرداد از محورهای سلفچگان به قم، جاده قدیم کاشان به قم، اتوبان کاشان به قم، جاده قدیم تهران به قم و بالعکس جلوگیری می‌شود.

وی گفت: وسائل نقلیه سنگین که از استان های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند می‌توانند از محور سلفچگان، ساوه، تهران و بالعکس تردد کنند.

وی عنوان کرد: وسائل نقلیه سنگین که از استان‌های جنوبی کشور شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به سمت تهران در حرکت هستند می توانند از مسیر سه راهی نطنز، مورچه خورت، دلیجان، سلفچگان، ساوه، تهران و بالعکس حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قم بیان کرد: در ساعت ۱۴ روز سه شنبه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه محدودیت های ترافیکی در جاده ها اعمال می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و تعطیلات آخر هفته پیش بینی می شود که حجم ترافیک در محورهای استان سنگین باشد پلیس از تمام توان خود در جاده های استان استفاده می کند و تدابیر لازم جهت ایمنی مسافران را اندیشیده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3var.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما