شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 2418
لیگ برتر فوتبال امید کشور؛

صبا مقابل برق به دنبال کسب دومین پیروزی است

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از هفته هشتم لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر برق شیراز به کسب دومین پیروزی خود می‌اندیشد.
صبا مقابل برق به دنبال کسب دومین پیروزی است
به گزارش قم نیوز، هشتمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر امروز با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام می‌رسد و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان برق شیراز است.

شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم در این دیدار که از ساعت ۱۴ عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی برق برگزار می‌شود، پنجمین بازی خارج از خانه خود را در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برگزار می‌کنند.

صبایی‌ها پنج هفته است که در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور طعم شیرین پیروزی را نچشیده‌اند و در حال حاضر با کسب پنج امتیاز از هفت مسابقه مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارند.

صبا بعد از کسب پیروزی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید که در خارج از خانه و در ورزشگاه تختی مشهد با نتیجه دو بر صفر مقابل ابومسلم مشهد رقم خورد، تا کنون طعم شیرین پیروزی را نچشیده است و موقعیت مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد.

تا پایان هفته هفتم از دور رفت، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال امید سپاهان اصفهان با کسب ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و فولاد خوزستان با کسب ۱۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

همچنین تیم فوتبال امید شهرداری تبریز با شش بازی و کسب ۱۱ امتیاز در رده سوم جای دارد و برق شیراز حریف امروز تیم فوتبال امید صبای قم با کسب ۱۰ امتیاز از هفت مسابقه جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار دارد.

نفت اهواز نیز با کسب ۱۰ امتیاز از شش مسابقه در مکان پنجم ایستاده است و تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان از شش بازی با کسب هشت امتیاز رتبه ششم را به خود اختصاص داده و تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز از همین تعداد بازی با کسب هشت امتیاز رتبه هفتم را کسب کرده است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم فوتبال نساجی مازندران با شش بازی و هفت امتیاز در مکان هشتم است، تیم فوتبال امید نفت آبادان با شش بازی و هفت امتیاز در مکان نهم جای دارد و تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز با انجام هفت مسابقه و شش امتیاز در مکان دهم جای دارد.

این در حالی است که تیم‌های فوتبال امید استقلال اهواز با هفت بازی و شش امتیاز و صبای قم با هفت بازی و پنجم امتیاز رتبه‌های یازدهم و دوازدهم را در اختیار دارند و تیم فوتبال ابومسلم مشهد با شش بازی و دو امتیاز آخرین تیم جدول رده‌بندی نام گرفته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.q9xrak9t7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما