دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 3076
شکست مقابل تیم 10 نفره؛

صبای قم به استقلال اهواز باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به تیم استقلال اهواز باخت.
صبای قم به استقلال اهواز باخت
به گزارش قم نیوز، در فاصله دو هفته به پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور ناکامی‌های تیم فوتبال امید صبای قم ادامه یافت و این تیم در دیداری خارج از خانه مغلوب تیم استقلال اهواز شد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید این هفته با انجام شش بازی ادامه یافت و طی آن امیدهای صبای قم بعد از استراحت در هفته نهم رقابت‌ها، کیلومترها دور از قم در اهواز به مصاف تیم پرآوازه استقلال رفتند و به شکستی دیگر در لیگ برتر تن دادند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار دو تیم فوتبال امید صبای قم و استقلال اهواز از هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور تنها دو گل در برداشت که هر دو گل سهم میزبان این دیدار بود.

در این دیدار که به میزبانی تیم فوتبال استقلال اهواز در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم، ششمین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل را برگزار کردند، دیداری که با نتیجه دو بر صفر به پنجمین باخت آنها در لیگ برتر انجامید.

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در ورزشگاه تختی شهر اهواز مقابل آبی‌های این شهر تن به شکست دادند که صبا پیش از این در خارج از خانه یک پیروزی و دو تساوی کسب کرده بود و به دومین شکست خارج از خانه نیز تن داد.

تیم فوتبال صبای قم که هفته گذشته با تساوی برابر تیم فوتبال امید برق شیراز سومین تساوی خود در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد هم اکنون امیدوار بود تا با پیروزی مقابل استقلال اهواز و توقف سایر مدعیان بار دیگر به جمع بالای جدولی‌ها بازگردد اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که میزبان بیشتر دقایق بازی را ۱۰ نفره به کار ادامه داد، در نهایت از فرصت‌های خود به خوبی بهره برد و صبای قم را با دو گل شکست داد.

صبای قم دو هفته گذشته نیز با تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز نشان داد که از انگیزه زیادی برای بازگشت به روزهای خوب خود برخوردار است و تا پیش از دیدار با استقلال اهواز با کسب هشت امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور جای داشت.

صبای قم در دیدارهای خارج از خانه مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی این شهر به برتری دو بر صفر دست یافته است و در تبریز مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی این شهر نیز موفق به کسب نتیجه مساوی یک بر یک شده است.

اگرچه شاگردان سیدمحسن بابامیری تساوی بدون گل در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم فوتبال برق شیراز را نیز در کارنامه دارند اما آنها در خارج از خانه مقابل تیم‌های فوتبال نساجی قائمشهر و گسترش فولاد تبریز نیز نتیجه را مقابل حریفان خود باخته‌اند.

صبای قم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نساجی قائشمهر تن به شکست سه بر صفر داده است و در مصاف با تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز نیز با نتیجه دو بر یک باخته است تا از بازی‌های خارج از خانه دو باخت کسب کرده باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.qnxt23nv-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما