سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 24250

پرداخت وام قرض الحسنه 20 میلیون ریالی به زوج‌های جوان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این اداره کل برای پرداخت وام قرض الحسنه 20 میلیون ریالی به زوج‌های جوان قم خبر داد.
پرداخت وام قرض الحسنه 20 میلیون ریالی به زوج‌های جوان قم
به گزارش قم نیوز ، روح الله رمضانی تصریح کرد: برای گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان برنامه های متنوعی در نظر گرفته ایم تا بتوانیم رسالت خود را در مقابل مسئولیتی که برای خدمت به جوانان عزیز هم استانی بر عهده گرفته ایم به خوبی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: بارها به برنامه های پیش بینی شده ویژه این هفته اشاره کرده ایم اما بخش مهمی از این برنامه ها به برگزاری جشن های ازدواج زوج های جوان هم استانی اختصاص دارد و خبر جدیدی که برای این عزیزان دارم، برنامه ریزی برای پرداخت وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به زوج های جوان قم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: با یکی از بانک های خصوصی استان هماهنگی های لازم صورت گرفته و قرار است که به زوج هایی که تاریخ ثبت عقد آنها در روزهای هفدهم تا بیست و سوم خرداد ماه انجام می گیرد به یمن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی پرداخت شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برای پرداخت وام ازدواج به زوج های جوانی که از سال گذشته برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده اند، بیان داشت: سال گذشته در این زمینه مشکلاتی به وجود آمد که نیمی از ثبت نام کننده ها نتوانند وام ازدواج بگیرند اما خوشبختانه با پیگیری های لازم این مشکل برطرف شده است.

رمضانی با تاکید بر اینکه مانع مهم در این زمینه ناکافی بودن منابع قرض الحسنه بانک‌ها برای اعطای وام است، یاد آور شد: تمایل سرمایه گذاران برای سپرده‌گذاری قرض الحسنه مطابق با میزان درخواست وام قرض الحسنه نیست و به همین خاطر از خیرین عزیز می خواهیم که در این زمینه یاور جوانان باشند.

وی اذعان کرد: این مشکل در سطح ملی موجب شده جوانان در گرفتن وام ازدواج با مشکلاتی مواجه شوند که در استان قم نیز این معضل دیده می‌شود به طوری که در سال گذشته ۵۰ درصد زوج های جوان موفق به گرفتن وام نشده‌اند و بر همین اساس ۱۳ هزار وام ازدواج پرداخت نشده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به ریاست استاندار قم در حضور مدیران بانکی برای حل این مشکل تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد سال جاری این ۱۳ هزار وام به علاوه سهمیه‌ امسال اعطا شود و جوانان عزیز بیش از این منتظر نمانند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxiqi.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما