سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 24265

افزایش ۱۰ درصدی شهریه مدارس فوتبال در سال ۹۳

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال قم از افزایش ۱۰ درصدی شهریه مدارس فوتبال در سال ۹۳ خبر داد.
افزایش ۱۰ درصدی شهریه مدارس فوتبال در سال ۹۳
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی اظهار کرد: مدارس فوتبال فصلی در فصل تابستان در سراسر کشور فعال می‌شوند تا علاوه بر پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، در زمینه آموزش و استعدادیابی فوتبال کشور فعالیت کنند.

وی گفت : هر ترم مدرسه فوتبال شامل ۲۴ جلسه است و هزینه‌های مربوط به مدارس فوتبال بر مبنای این تعداد جلسات به دو درجه یک و دو تقسیم بندی می‌شوند.

رئیس هیئت فوتبال قم افزود: مدارس فوتبالی که از درجه دو برخوردار هستند می‌توانند حداکثر مبلغ ۲ میلیون ریال از فوتبال آموزان دریافت کنند و نرخ مدارس فوتبال درجه یک نیز حداکثر مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال است.

بهرامی بیان کرد: شهریه مدارس فوتبال در سال ۹۳ نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده است و در برخی موارد این افزایش با توجه به نوع مدرسه فوتبال و خدمات آن ۱۵ درصد بوده که با توجه به نرخ بالای هزینه ها، رشد ناچیزی است.

وی عنوان کرد: مدارسی که مبالغی بیش از حد مجاز و تعیین شده دریافت نمایند به اداره کل ورزش و جوانان قم معرفی می‌شوند و با این مدارس ،برابر مقررات برخورد می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: مدارس فوتبال سطح شهر توسط بازرسان هیئت فوتبال قم مورد بازرسی و بررسی می‌گیرند و در ارزیابی انجام شده توسط نمایندگان هیئت فوتبال، این مدارس با توجه به خدمات و نقاط ضعف و قوت امتیاز بندی می‌شوند.

بهرامی خاطرنشان کرد: بهبود عملکرد مربیان مدارس فوتبال و به ویژه مدیران این مدارس در خدمت رسانی اصولی به فوتبال آموزان، رشد و توسعه فوتبال پایه قم را در سال های آتی به دنبال دارد و به همین دلیل، کیفیت مدارس فوتبال اعضای حیاتی بدنه فوتبال استان هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwrar.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما