دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 35880
رئیس هیئت فوتبال قم

اتحاد قهرمان نیم فصل لیگ بر‌تر فوتبال قم شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم فوتبال اتحاد با کسب حداکثر امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ بر‌تر فوتبال استان قم شد.
اتحاد قهرمان نیم فصل لیگ بر‌تر فوتبال قم شد
به گزارش قم نگار،کریم بهرامی اظهار داشت، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال استان قم به کار خود در نیم فصل پایان داد و تیم‌های اتحاد، سفیر گفتمان و هما در رده‌های اول تا سوم نیمه نخست لیگ بر‌تر قرار گرفتند.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۸ تیم اتحاد، آبادگران، سفیر گفتمان، سهیل، هما، پناه آفرین، استقلال و هنگ به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم قهرمان به عنوان نماینده قم در لیگ باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: در پایان نیم فصل نخست این رقابت‌ها، هر تیم ۷ مسابقه انجام داد که تیم اتحاد توانست با پیروزی در هر ۷ بازی خود و بدون از دست دادن امتیاز به مقام قهرمانی نیم فصل دست یابد.

بهرامی بیان داشت: اتحاد در نیم فصل ۲۱ امتیاز کسب کرد و با فاصله ۵ امتیازی و بالا‌تر از تیم سفیر گفتمان که ۱۶ امتیاز به دست آورد و در صدر قرار گرفت، سفیر گفتمان دوم شد و تیم فوتبال هما با ۱۲ امتیاز تیم سوم نیم فصل شد.

وی عنوان کرد: تیم‌های هنگ و استقلال به ترتیب با ۱۰ و ۸ امتیاز از ۷ بازی در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند، پناه آفرین با ۵ امتیاز تیم ششم نیم فصل شد و تیم‌های سهیل با ۴ امتیاز و آبادگران با ۳ امتیاز ۲ تیم قعرنشین جدول هستند که خطر سقوط به دسته اول آن‌ها را تهدید می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: دور برگشت لیگ بر‌تر فوتبال استان قم به زودی آغاز می‌شود و پس از برگزاری مسابقات هفته‌های هشتم تا چهاردهم تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص می‌شود که بر اساس جدول دور رفت اتحاد از بیشتری شانس برای قهرمانی برخوردار است و سفیر گفتمان به دنبال جبران فاصله با این تیم است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdzj0s.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما