شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 20757
در لیگ بر‌تر فوتبال قم

استقلال قم در رده پنجم جدول باقی ماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال استقلال قم در رده پنجم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال قم باقی ماند.
استقلال قم در رده پنجم جدول باقی ماند
به گزارش قم نیوز، هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم با برگزاری یک بازی معوقه به پایان رسید و تیم فوتبال استقلال قم برابر عقاب پردیسان پیروز شد.

در حالی که مسابقات هفته سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال استان قم حدود ۲ هفته قبل برگزار شد و تیم فوتبال آبادگران نیز یک هفته پیش از پایان این رقابت عنوان قهرمانی خود را مسجل کرد، دیدار تیم‌های عقاب پردیسان و استقلال به دلیل درگیر بودن بازیکنان عقاب پردیسان در مسابقات فوتبال جوانان کشور به تعویق افتاد.

پس از برگزاری مسابقات فوتبال جوانان و نوجوانان کشور‏ به میزبانی قم، مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ بر‌تر قم از سوی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم برنامه ریزی شد و تیم‌های عقاب پردیسان و استقلال در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه اگرچه کفه ترازوی مالکیت توپ و میدان به سود سرخپوشان عقاب سنگین‌تر بود اما استقلال از تک موقعیت خود در نیمه دوم استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش، رده پنجمی خود را تثبیت کرد.

استقلال در این بازی با ترکیب حسین پاشوی اصل، مهدی فرهادی، حمید شریف‌زاده، عباس نعمتی، حسین مراد بیاتی، مصطفی برزگر، حسین ابراهیمی، ستار علی مرادی، مهدی محمدی، عباس پیرنظر (۷۲- مهدی برجعلی) و عباس سروری با هدایت سعید اکبری به میدان رفت.

در ترکیب تیم فوتبال عقاب پردیسان محمد گلستانی، سید علیرضا مبینی‌پور، مجید قراگوزلو، علیرضا آزادوار، امیرحسین زارعی، ابراهیم ملک‌زاده، علیرضا نیلویی، محمدحسین افشاری، حمیدرضا محمدی، سجاد فخر شهبازی و امیربهادر شمس (۷۰- امیرحسین یاوری) با مربیگری موسی رفیعی حضور داشتند.

در این مسابقه و در نیمه نخست مصطفی برزگر روی غفلت خط دفاعی عقاب دروازه این تیم را باز کرد اما پیش از پایان نیمه نخست امیربهادر شمس با ضربه سر دروازه حسین پاشوی را گشود تا نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم، عقاب روی دروازه استقلال خیمه زد و توپ و میدان را در اختیار گرفت اما استقلال در فاصله ۱۰ دقیقه به پایان بازی روی یک ضد حمله سریع با ضربه آکروباتیک و اشتثنایی ستار علیمرادی گلزنی کرد.

چند دقیقه بعد خطای مهدی محمدی روی مجید قراگوزلو سبب شد داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود عقاب پردیسان اعلام و مهدی محمدی مدافع استقلال را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخزاج کند اما ضربه پنالتی بی‌دقت سید علیرضا مبینی‌پور پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا عقاب حتی از روی نقطه پنالتی هم قادر به گلزنی نباشد و روزی بد را سپری کند.

عقاب با این شکست با ۸ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول رده بندی قرار گرفت و این در حالی است که تیم فوتبال انصار پیش از این به لیگ دسته اول سقوط کرده است و دومین تیم سقوط کننده از بین تیم‌های عقاب پردیسان و پیمان مشخص می‌شود.

پیمان در حال حاضر ۳ امتیاز بیشتر از عقاب دارد اما آن‌ها در هفته پایانی به مصاف تیم اتحاد می‌روند در حالی که اتحاد برای کسب رده دوم جدول و سهمیه حضور در جام حذفی نیازمند پیروزی است و پیمان کار دشواری برابر اتحاد دارد.

عقاب پردیسان نیز در شرایطی به مصاف تیم سقوط کرده انصار می‌رود که احتمال حضور انصار در این مسابقه ضعیف است و از حالا باید ۳ امتیاز را متعلق به عقاب دانست و با توجه به تفاضل گل مناسب‌تر عقاب نسبت به پیمان، در صورت پیروزی اتحاد بر پیمان، عقاب می‌تواند در لیگ بر‌تر باقی بماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca00nu.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما