جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 20744

تیم فوتبال عقاب پردیسان به مصاف استقلال قم می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال عقاب پردیسان در لیگ بر‌تر فوتبال قم به مصاف استقلال می‌رود.
تیم فوتبال عقاب پردیسان به مصاف استقلال قم می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم عصر امروز به پایان می‌رسد و در آن، تیم‌های عقاب پردیسان و استقلال مسابقه‌ای حساس را برگزار می‌کنند.

در حالی که مسابقات هفته سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال استان قم حدود ۲ هفته قبل برگزار شد و تیم فوتبال آبادگران نیز یک هفته پیش از پایان این رقابت عنوان قهرمانی خود را مسجل کرد ‏، دیدار تیم‌های عقاب پردیسان و استقلال به دلیل درگیر بودن بازیکنان عقاب پردیسان در مسابقات فوتبال جوانان کشور به تعویق افتاد.

پس از برگزاری مسابقات فوتبال جوانان و نوجوانان کشور‏ به میزبانی قم، مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ بر‌تر قم از سوی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم برنامه ریزی شد و تیم‌های عقاب پردیسان و استقلال امروز برگزار کننده یک مسابقه مهم هستند.

استقلال با هدایت سعید اکبری در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و نتیجه بازی این تیم در مسابقه برابر عقاب تاثیری در صعود یا سقوط این تیم ندارد تا استقلال فارغ از هر حساسیتی پا به میدان بگذارد.

عقاب پردیسان نیز ۸ امتیازی است و در زمره تیم‌هایی است که برای بقا در لیگ بر‌تر قم تلاش می‌کنند و در حال حاضر در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

عقاب پردیسان در کورس رهایی از سقوط رقابت سختی با تیم فوتبال پیمان دارد و این در شرایطی است که پیمان با یک بازی بیشتر ۱۱ امتیازی است اما تفاضل گل عقاب در شرایط بهتری نسبت به پیمان قرار دارد و در صورتی که این تیم بتواند امروز در مسابقه برابر استقلال پیروز شود جای پیمان را در رتبه ششم می‌گیرد.

موسی رفیعی مربی جوان تیم فوتبال عقاب پردیسان می‌داند که کار دشواری مقابل تیم سخت کوش استقلال دارد اما امیدوار است بازیکنانش حداقل اشتباه را داشته باشند و با کسب امتیاز میدان را ترک کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال عقاب پردیسان و استقلال روز جمعه ۲۳ اسفند ماه ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی عقاب پردیسان: علی معماریان، سجاد فخر شهبازی، سید علیرضا مبینی‌پور، حمید لطفی، ابراهیم ملک‌زاده، امیرحسین زارعی، محمد قاسمی، صادق اسدی مهر، علیرضا آزادوار، مجید قراگوزلو و محمدحسن افشاری

ترکیب احتمالی استقلال : حسین پاشویی اصل، عباس پیرنظر، فرهاد بیات عباسی، ستار علی مرادی، عباس نعمتی، سیدجواد حسینی، حسین مرادبیاتی، حسین ابراهیمی، روح الله شیخی، مهدی محمدی، عباس سروری

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtu9x.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما