چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 20960

برگزاري اتحاد و پیمان قم حساس ترین مسابقه هفته

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم‌های فوتبال اتحاد و پیمان قم حساس ترین مسابقه هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال قم را برگزار می‌کنند.
برگزاري اتحاد و پیمان قم حساس ترین مسابقه هفته
به گزارش قم نيوز، هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم عصر امروز با برگزاری یک مسابقه دیگر به پایان می‌رسد تا پرونده مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان قم در سال ۹۲ بسته شود.

تیم‌های فوتبال اتحاد و پیمان برگزار کننده آخرین مسابقه رسمی سال ۹۲ در قم هستند و این در حالی است که این مسابقه از اهمیت ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار است.

اتحاد با هدایت علی اصغری در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و در صورتی که بتواند در بازی امروز برابر پیمان به پیروزی پرگلی پیروزی برسد، به رده دوم جدول رده بندی لیگ بر‌تر استان قم صعود می‌کند و سهمیه حضور در جام حذفی کشور را به دست می‌آورد.

اتحاد که تا هفته یازدهم در صدر جدول رده بندی لیگ بر‌تر قرار داشت در دیدار رودررو برابر آبادگران شکست خورد و سپس با باخت برابر سفیر گفتمان صدر جدول را از دست داد و وارد کورس رقابت برای نایب قهرمانی شد.

اتحاد در جدول رده بندی ۳ امتیاز کمتر از سفیر گفتمان دارد و می‌تواند با پیروزی بر پیمان در مسابقه امروز این فاصله را جبران کند اما تفاضل گل تیم سفیر گفتمان ۴ گل بیشتر از اتحاد است و این بدان معناست که اتحاد باید در مسابقه امروز پیروزی پرگلی را برابر سفیر به دست آورد و با اختلاف ۵ گل به پیروزی برسد.

در آن سوی میدان پیمان نیز ۱۱ امتیازی است و در زمره تیم‌هایی است که برای بقا در لیگ بر‌تر قم تلاش می‌کنند و در رده ششم جدول قرار گرفته است اما در صورتی که این تیم در بازی امروز مغلوب اتحاد شود و در دیگر مسابقه عقاب پردیسان انصار را شکست دهد، آن‌گاه تیم پیمان به همراه انصار به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد و پیمان امروز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۱۵: ۴۵ در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی اتحاد: حسن اکبر‌زاده، حسن باقری، مجتبی کنعانی، احمد صفری، سید محمد موسوی، حبیب سعادتی، سینا صولتی، حسن چهرقانی، عین الله نعمتی، یاسر کرمی و حسن عطایی

ترکیب احتمالی پیمان: جواد روح، قاسم ایل سعادتمند محمدرضا حاج بابایی، محمدرضا حق محمدی‏‏، علیرضا سلگی، پرویز دوستدار قشلاقی، علی کریمی، حمید بابایی، میثم محمدی، مهدی حاج بابایی و محمد بیگدلی

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzy9x.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما