جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 23826

تست بازیکنان باشگاه صبای قم از فردا آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:تست گیری باشگاه صبا در راه جذب بازیکن برای حضور در لیگ بر‌تر فوتبال از فردا در مجموعه ورزشی تختی قم آغاز می‌شود.
تست بازیکنان باشگاه صبای قم از فردا آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، باشگاه صبا با نهایی شدن حضور کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، کار تمدید قرارداد بازیکنانی که قرارداد آن‌ها به پایان رسیده است و نیز جذب بازیکنان جدید را آغاز کرده است.

صمد مرفاوی در نظر دارد پیش از شروع تمرینات صبا بازیکنان جوان فوتبال قم را مورد بررسی فنی قرار داده و نفرات مستعد را در فهرست نفرات زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال صبا زیر نظر بگیرد.

بر پایه هماهنگی‌های به عمل آمده توسط باشگاه صبای قم و البته کادر فنی این تم، تست گروه سنی زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال که تنها به بازیکنان قمی اختصاص دارد از روز دهم خرداد ماه آغاز می‌شود و ۳ روز به طول می‌انجامد.

بازیکنان بومی جوان قم که از نظر فنی و جسمانی توانایی رقابت در سطح لیگ بر‌تر را دارند، طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در ورزشگاه تختی قم برای تست گیری حاضر می‌شوند.

در این جلسه تمرینی، کادر فنی باشگاه و با حضور صمد مرفاوی سر مربی تیم فوتبال صبا حضور می‌یابند و نفرات مستعد و مورد نظر شناسایی و وارد دوره تمرینی تیم بزرگسالان صبا می‌شوند.

در این دوره تمرینی بازیکنان غیر قمی اجازه حضور ندارند و به نظر می‌رسد بازیکنان جوان تیم‌های پایه باشگاه صبا و بازیکنانی که در رده‌های سنی مورد نظر در لیگ‌های فوتبال قم بازی کرده‌اند، فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی‌های خود دارند.

تمرینات تیم فوتبال صبای قم از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود و صبا پس از چند جلسه تمرین برای برگزاری اردوی داخلی یا خارجی خود که برای روزهای نخستین تیرماه برنامه ریزه شده، راهی محل مورد نظر برگزاری اردو می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaianu.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما