قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ارشاد قم از ممنوعیت برگزاری گردهمایی های مختلف دینی، فرهنگی و هنری توسط افراد حقوقی بدون مجوز این اداره کل در استان خبر داد.
برگزاری مجامع دینی، فرهنگی و هنری بدون مجوز ارشاد قم غیر قانونی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه صبح امروز در اداره کل ارشاد قم اظهار کرد: برگزاری گردهمایی های دینی، فرهنگی و هنری و همچنین مجامع مختلف و فعالیت های آموزشی توسط افراد حقوقی در استان باید با مجوز این اداره کل انجام پذیرد.

وی افزود: بررسی صلاحیت برگزاری گردهمایی ها، جشن ها، نمایشگاه ها و اجراهای عمومی در سطح استان یکی از تکالیف قانونی که بر عهده این اداره کل است.

وی اظهار کرد: این که مراکزی در سطح استان بدون هماهنگی های قانونی برنامه هایی را برای عموم مردم اجرا می کنند که برخی از هنرمندان مطرح و ملی در آن شرکت خواهند کرد، اگر بدون دریافت مجوز باشد کاملا غیرقانونی است.

مدیر کل ارشاد قم با بیان اینکه اخیرا دیده شده است گروه های صنفی بدون پیگیری های قانونی اقدام به برگزاری این گونه برنامه ها می کنند، تصریح کرد: اصولا این اقدامات هیچ مبنای قانونی ندارد.

وی در ادامه خطاب به رسانه ها گفت: از صدا و سیما، مطبوعات و سایت های خبری می خواهیم به جهت اینکه نسبت به افکار عمومی بتوانیم پاسخگویی داشته باشیم لازم است به مراحل قانونی کار توجه ویژه داشته باشند.

ایزدپناه، پیگیری اتفاقات موثر فرهنگی در سطح استان را مورد توجه جدی این اداره کل عنوان کرد و افزود این گونه فعالیت ها لازم است حتما مسیر قانونی خود را طی کند و در غیر این صورت ناگزیریم از طریق مراجع ذی صلاح برخوردهای قانونی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayunu.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما