جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 24390

مهدویت برنامه‌ای برای آینده بشریت است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: مهدویت برنامه‌ای برای آینده بشریت بوده و خلاصه کردن این راهبرد در یک سری مسائل محدود آسیب است.
مهدویت برنامه‌ای برای آینده بشریت است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: آسیب‌های مهدویت نسبت به معارف دیگر بیشتر است، برخی از آسیب‌ها عمومی‌تر بوده که از جمله آنها آسیب جهل است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هستند که اعتقاد به امام عصر(عج) دارند، ولی معرفت عمیقی نسبت به موضوع ندارند و مهدویت برای آنها به صورت عقیده محدودی است که تنها به برخی از مسائل جزئی زندگی مربوط می‌شود.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم عنوان کرد: مهدویت برنامه‌ای برای آینده بشریت است و آن را خلاصه کردن در یک سری مسائل محدود، آسیب است.

وی مرتبط و متصل کردن مهدویت با مطالب بی‌اعتبار را از آسیب‌های دیگر مهدویت ذکر کرد و افزود: برخی افراد از مهدویت رویایی دارند، ولی ما عقاید خود را با خواب و رویا درست نمی‌کنیم.

کلباسی یادآور شد: آسیب دیگر ملاقات‌گرایی است که بر همین اساس افرادی در عصر غیبت به خدمت امام عصر(عج) رسیدند، این مسئله از جمله مواردی است که وقتی انسان بررسی می‌کند مشاهده می‌کند که به اعتبار نمی‌رسد.

وی با اشاره به تعیین زمان برای ظهور به عنوان آسیب دیگر مهدویت گفت: از آسیب‌های دیگر زمانی است که برای ظهور معین کنند و از این امر نهی شده است.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای ارتباط با امام زمان(عج) را دارند، از آسیب‌های دیگر است که با سوء استفاده از پاکی و سادگی برخی از افراد،‌ آنها را فریب می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvxni.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما