جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 24386

امام خمینی(ره) معتقد به جهانی شدن اسلام بود

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:آقای عسکر اولادی از امام پرسید پایان مسیر مبارزات ما به کجا ختم می شود ، امام در آن دیدار گفت مبارزه ما شامل اسلامی کردن ایران و اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام است.
امام خمینی(ره) معتقد به جهانی شدن اسلام بود
به گزارش قم نیوز، محمدنبی حبیبی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ‏این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با تریک ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: دعا برای ظهور باید در جان انسان ها نهادینه شده باشد.

وی با اشاره به اینکه یاران حضرت باید پیروزی بر دشمن را به عنوان یک باور پذیرفته باشند تصریح کرد: کسانی که باور خود را از دست داده نتوانسته‌اند در برابر دشمنان مقاومت کنند اما کسانی که باور خود را حفظ کردند توانسته اند بر دشمنان غلبه کنند و نمونه بارز آن ۸ سال جنگ تحمیلی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: جهان را پر از عدل و داد کردن یکی از وعده های خداوند است و منتظران واقعی باید به این موضوعات توجه داشته باشند.

حبیبی با تاکید بر اینکه شهدای ۲۶ خرداد نخست وزیر شاه را ترور کردند و نام خود را در تاریخ حک کردند عنوان کرد: امروز سالروز شهادت محمد صادق امانی، محمد بخارایی، صفارهرندی و ‏نیک‌نژاد است این چهار نفر پس از یک دوره مبارزه مسلحانه موثر در دوران خفقان ‏و دیکتاتوری شاه و با حکم دادگاه‌های رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.‏

وی با اشاره به اینکه ۵۲ سال پیش حبیب‌الله عسکراولادی در منزل امام راحل ملاقاتی با ایشان ‏داشت خاطر نشان کرد: در آن دیدار آقای عسکر اولادی پرسید پایان مسیر مبارزات ما به کجا ختم می شود ، امام در آن دیدار گفت مبارزه ما شامل اسلامی کردن ایران و اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام به پایان می رسد.

حبیبی با اشاره به اینکه جرقه‌ای برای جلسه ‏‏۱۸ ساعته شورای مرکزی صحبت شهید مطهری بود خاطر نشان کرد: آیت‌الله میلانی گفته بود اگر به خود شاه هم دسترسی پیدا کردید اجازه شرعی ‏می‌دهم و به این ترتیب طی عملیات بدر، مبارزان مسلح حزب موتلفه اسلامی، منصور این شیطان ‏وابسته به شیطان بزرگ را به سزای اعمال ننگینش رساندند.‏

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcce1qi.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما