قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندو قم از حضور تکواندوکاران قم در دور انتخابی اعزام به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: جام جهانی تکواندو از دوم مردادماه به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.
حضور تکواندوکاران قم در دور انتخابی اعزام به مسابقات جهانی
به گزارش قم نیوز، علی افکاری اظهار کرد: تیم ملی تکواندو کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان آماده می‌کند و در این راستا فدراسیون تکواندو برای گزینش برترین نفرات ، مسابقات انتخابی برگزار می‌کند.

وی گفت: نخستین مرحله این مسابقات که یک ماه قبل برگزار شد و در میان حضور پرتعداد تکواندوکاران استان‌های مختلف برای تکواندو قم نتایج قابل توجهی در پی داشت و مهدی عابد، سیدهادی کشوری و محمد بینایی هر سه نماینده قم در انتخابی مرحله نخست موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی تکواندو با هدف شناسایی برترین تکواندوکاران برای حضور در مسابقات جهانی ، با حضور تکواندوکاران از سراسر کشور در خانه تکواندو برگزار شد و در سه وزن با موفقیت نمایندگان قم پایان یافت.

افکاری بیان کرد: ‌تکواندوکاران مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی تکواندو در حالی با یکدیگر روبرو شدند که نخستین دوره جام جهانی تکواندو در رده سنی نونهالان در روزهای دوم تا پنجم مردادماه به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بر همین اساس مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای شناخت نفرات برتر برای حضور در این رقابت‌ها، در بخش پسران برگزار می‌شود، در حالی که این رقابت‌ها در مرحله نخست در ۱۰ وزن قانونی و با هوگوی معمولی برگزار شد و ۴ تکواندوکار برتر هر وزن به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان و مرحله دوم گزینشی راه یافتند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: دور دوم مرحله گزینشی تیم ملی در در خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود در حالی که با وجود استفاده از هوگوهای معمولی در دور نخست، این بار ورزشکاران باید از هوگوی الکترونیکی استفاده کنند و بدیهی است که کار حساس‌تر و البته قضاوت عادلانه تر می‌شود و امیدوارم که نمایندگان قم در این مرحله نتایج دلپذیری به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مهدی عابد، سیدهادی کشوری و محمد بینایی مسابقات مرحله نخست را با پیروزی و سربلندی پشت سر گذاشته‌اند اما باید در مرحله دوم گزینشی نیز نتایج خوب دور نخست را تکرار کنند تا بتوانند سهمیه جام جهانی را به دست آورند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefx8w.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما