دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 6112
افکاری عنوان کرد:

تیم قم از تیم های موفق تکواندوی کشور است

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تکواندو استان قم گفت: قم در تکواندو جزو استان‌های موفق کشور است و ما در سال‌های اخیر شاهد رشد و پیشرفت این رشته در بین بانوان و آقایان بوده‌ایم.
تیم قم از تیم های موفق تکواندوی کشور است
به گزارش قم نیوز، علی افکاری  اظهار کرد: از جمله دلایل رشد و موفقیت تکواندو در سطح استان می‌توان به حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی مختلف تکواندو کشور در سال‌های اخیر و موفقیت‌هایی که از این تکواندوکاران در رقابت‌های قهرمانی کشور به دست آمده است اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این هیئت برنامه و طرح‌های متنوعی را در چند سال اخیر در راستای گسترش دانش و علم روز رشته تکواندو در استان اجرا کرده است، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان برای داوران و مربیان و همچنین ورزشکاران بسیار مفید و موثر واقع شده است.

رییس هیئت تکواندو استان قم با تاکید بر ضرورت آشنایی ورزشکاران، مربیان و داوران این هیئت با دانش روز تکواندو تصریح کرد: اخیرا تعداد قابل توجهی از تلاشگران عرصه پیشرفت تکواندو قم موفق به ارتقا در "دان" این رشته شده‌اند که این مهم موفقیتی ارزنده برای تکواندو قم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هیئت تکواندو استان قم در سال‌های اخیر میزبان بسیاری از دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری این رشته ورزشی بوده است، بیان داشت: در یکی از آخرین این دوره‌ها، دوره داوری رشته ورزشی با شرکت داوران استان‌های مختلف در قم برگزار شد.

افکاری اظهار کرد: بدین ترتیب دوره داوری رشته تکواندو در سطح درجه دو با شرکت داوران تکواندو استان قم و چند استان دیگر کشور در دو بخش تئوری و عملی با حضور مدرس داوری این رشته برگزار شد.

وی عنوان کرد: دوره داوری درجه دو تکواندو در شهر مقدس قم در حالی به انجام رسید که در این دوره داوران مرد و زن تکواندو از استان‌های قم، سمنان، مازندران، تهران، زنجان، خراسان شمالی و ‌گلستان حضور یافته بودند.

رییس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: ۱۴ نفر از داوران شرکت کننده در این دوره آقایان‌ بودند و نزدیک به ۱۶ نفر شرکت کنندگان را داوران بخش بانوان تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه از این تعداد شش داور مرد و هفت داور زن هم از هیئت تکواندو استان قم شرکت داشتند.

وی با اشاره به استقبال مربیان تکواندو از قم و استان‌های همجوار، ابراز داشت: برنامه‌های تئوری این دوره در مجموعه ورزشی تختی قم و برنامه‌های عملی در سالن ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار شهر مقدس قم به انجام رسید.

افکاری با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی به تدریس اصول و مبانی داوری و قوانین جدید قضاوت رشته ورزشی پرطرفدار تکواندو در مسابقات پرداخته شد، اضافه کرد: این دوره داوری درجه دو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی هیئت تکواندو استان قم بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8b0urhb85iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما