شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 14062
افکاری خبرداد:

تلاش برای یافتن حامی برای تکواندوکاران قمی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تکواندو استان قم از تلاش برای یافتن حامی مالی مناسب به منظور حمایت از تیم قم در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور خبر داد.
تلاش برای یافتن حامی برای تکواندوکاران قمی
به گزارش قم نیوز، علی افکاری تصریح کرد: نگاهی به عملکرد تکواندو قم در یک دهه اخیر که بیندازید کارنامه تکواندو قم نشان می‌دهد با توجه به امکانات و بضاعتی که داشته‌ایم، سال‌های موفقی را سپری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: عمده‌ترین مشکلی که همواره تکواندو قم با آن دست به گریبان بوده، به مسائل مالی باز می‌گردد و خیلی از جاها شاید نتوانستیم به دلیل مشکلات مالی آنچنان که باید و شاید به توفیقات بزرگتری دست یابیم اما امیدوارم در سال جاری با این مسائل مواجه نباشیم.

رییس هیئت تکواندو استان قم از حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور در سال جاری خبر داد و بیان داشت: این حضور بیشتر با سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه صورت می‌گیرد تا پشتوانه سازی مناسبی برای آینده تکواندو قم انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۰ تیم مردان هیئت تکواندو قم در مسابقات لیگ دسته اول تکواندو باشگاه‌های کشور که با عنوان نقش جهان برگزار می‌شد، حضور پیدا کرد اما به دلیل نداشتن حامی مالی مناسب دردسرهای زیادی برای تأمین هزینه‌های این تیم متحمل شدیم.

افکاری بیان داشت: همین مشکلات مالی مانع از این شد که در سال قبل بتوانیم بار دیگر در پیکارهای لیگ دسته اول تکواندو حضور یابیم، اما تمام سعی کردیم با هر مشکلی که از نظر مالی داریم مانعی برای حضور تیم‌های پایه تکواندو قم در لیگ‌های کشور به وجود نیاید.

وی تاکید کرد: انصافاً تکواندو از نظر ظرفیت موجود در رده‌های سنی پایه یک رشته غنی و سرشار از استعدادهای قهرمانی است، ما نفراتی داریم که در حال حاضر تیم‌های سایر استان‌ها مرتب در تماس با مربیان ما به دنبال آنها هستند، اما تا جایی که به آینده تکواندوکاران ما آسیب نرسد سعی کرده‌ایم که آنها را در قم حفظ کرده و از توانشان برای موفقیت تیم‌های استان استفاده کنیم.

رییس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: سال گذشته تیم تکواندو رده سنی نوجوانان قم در مسابقات لیگ دسته اول تکواندو آینده‌سازان باشگاه‌های کشور حضور یافت و در حالی که هیچ مبارز غیر بومی در ترکیب نداشت و همگی نفرات ما از استعدادهای بسیار خوب تکواندو قم بودند، جواز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با شایستگی به دست آورد.

وی تصریح کرد: این تیم امسال نماینده قم در مسابقات لیگ برتر تکواندو آینده سازان باشگاه‌های کشور خواهد بود و تمرینات خود را نیز آغاز کرده است، ضمن اینکه ما نیز تلاش می‌کنیم با یافتن حامی مالی مناسب، این تیم با پشتوانه مالی قوی به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdccixqs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما