سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 14005
پس از مسابقات انتخابی صورت گرفت؛

معرفی برترین های تکواندو نونهالان قم

قم نيوز : قم نیوز: 10 تکواندوکار برتر مسابقات قهرمانی استان قم و انتخابی پیکارهای قهرمانی کشور مشخص و معرفی شدند.
معرفی برترین های تکواندو نونهالان قم
به گزارش قم نیوز، طبق تقویمی که فدراسیون تکواندو به هیئت‌های تکواندو استان‌های سراسر کشور اعلام کرده است، مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان در تیرماه و پیکارهای رده سنی نونهالان در شهریور ماه برگزار می‌شود.

هیئت تکواندو استان قم نیز به سبب فعالیت قابل توجه و چشمگیر باشگاه‌های مختلف در رشته تکواندو و سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در این باشگاه‌ها، به منظور اینکه حقی از هیچ یک از مربیان و باشگاه‌های سازنده تکواندو قم تباه نشود، مانند سایر اعزام‌های قبل اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی استان قم کرد.

پیکارهای تکواندو قهرمانی استان قم و انتخابی برای شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور فرصت بسیار مناسبی بود تا چهره‌های آینده دار تکواندو قم در کنار یکدیگر جمع شده و با نشان دادن توانمندی‌های خود نظر مربیان تیم هیئت قم را نیز جلب کنند.

البته طبق روال و سنت قبلی نفرات اول تا سوم مسابقات انتخابی به اردوی تیم اعزامی به مسابقات کشوری دعوت می‌شوند و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند برخی چهره‌هایی که از نظر تکنیکی و فنی در سطح خوبی بوده‌اند نیز می‌توانند در ترکیب تیم قم قرار بگیرند.

هیئت تکواندو استان قم به ریاست علی افکاری از چهره‌های موفق تکواندو قم و کشورمان و یکی از صمیمی‌ترین دوستان سید محمد پولادگر، رییس فعلی فدراسیون تکواندو، در سال‌های اخیر کار مثبت و ارزنده‌ای را در دستور کار خود قرار داده که این کار توجه به رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری بر روی آنها به منظور استعدادیابی و توسعه تکواندو از پایه بوده است.

به همین دلیل قم در فصل قبل مسابقات لیگ دسته اول تکواندو رده سنی آینده سازان باشگاه‌های کشور با تیمی کاملاً بومی به مصاف حریفان شرکت کننده در این رقابت‌ها رفت و توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

این اتفاق مهم موجب شد تا فدراسیون تکواندو در نامه‌ای رسمی به اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت تکواندو قم، تیم آینده سازان قم در مسابقات لیگ دسته اول کشور و همچنین هیئت تکواندو قم را شایسته تقدیر و ستایش بداند.

برترین‌های مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی استان قم در رده سنی نونهالان:

وزن اول: مهدی صحرایی، محمد رسول عالمی، علی استهری و محمدرضا ایمانی

وزن دوم: مرتضی عباس آبادی، عرفان خانچرلی، امیرحسین پیربالا و حسین حسین‌زاده

وزن سوم: رضا رمضانی، مرتضی قنبری، حسن داداش‌زاده و سید عباس جلالی

وزن چهارم: محمد جواد زارعی، حسین داداش‌زاده، ابوالفضل علیزادگان و مهدی سعادت محمدی

وزن پنجم: امیرحسین دره میانه، محمد ابراهیمیان، محمد جواد مهدوی و مهدی نوری

وزن ششم: محمد جعفری، محمد علیوند، رضا آقازیارتی و ابوالفضل ترابی

وزن هفتم: محمد بینایی

وزن نهم: محسن فتح اللهی، مهدی کرمانی،

وزن دهم: جواد مرادی و محمد حسین رحمانی

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcjiyev.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما