شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 24410

انقلاب اسلامی ایران اندیشه مهدوی را احیا کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف قم با اشاره به اینکه زمانی انقلاب اسلامی رخ داد که تمام شریعت‌ها به فراموشی سپرده شده بود اما انقلاب اسلامی توجهات را به دین جلب کرد، گفت: انقلاب اسلامی شمه‌ای از انقلاب مهدوی است.
انقلاب اسلامی ایران اندیشه مهدوی را احیا کرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شوذب شیری با بیان اینکه در مجموعه نظام مهندسی مهدویت انقلاب اسلامی که در ایران تحقق پیدا کرد وعده گاه و میعاد گاه ائمه (ع) است، اظهار کرد: این سرزمین، سرزمین اهل بیت (ع) است و آن ها با نگاه خاصی به آن نگاه کردند به زوری که آخرالزمان مردم را به حضور در قم ترغیب می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی برپایه احکام اسلام و قرآن بر پا شده است، افزود: تشکیل حکومت اسلامی به شکلی که ائمه اطهار (ع) وعده داده اند جامعه ای است به نام انقلاب اسلامی که تاکنون عملکرد خود را نشان داده و نشان می دهد که با آن حکومت اصلی همراه است.

وی با اشاره به اینکه زمانی انقلاب اسلامی رخ داد که تمام شریعت ها به فراموشی سپرده شده بود اما انقلاب اسلامی توجهات را به دین جلب کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از فرهنگ انتظار است.

حجت الاسلام شیری با بیان اینکه در فرهنگ انتظار ایستایی نیست چرا که این مجموعه بر پایه تدابیر ائمه تشکیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که می شود حرکت کرد و شرایط زمینه ظهور را فراهم نمود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با تاکید براینکه رو لازم است به جایی برسیم که لیاقت پذیرایی از امام برحق را پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: از همین رو باید به بلوغ و کمال برسیم تا امام را درک کنیم و انقلاب اسلامی شمه ای از انقلاب مهدوی است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcawynu.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما