شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 2444
در یک ماه گذشته صورت گرفت؛

کاهش 100 درصدی تصادفات در جاده قم- گرمسار

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه استان قم گفت: در ماه گذشته میزان تصادفات در جاده قم ـ گرمسار با کاهش 100 درصدی همراه بوده است.
کاهش 100 درصدی تصادفات در جاده قم- گرمسار
به گزارش قم نیوز، احمد نوری امروز با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در این استان اظهار داشت: تعداد تصادفاتی که در ایام تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی به وقوع پیوسته، تنها دو مورد گزارش شده است.

وی افزود: یک مورد از این تصادفات، مربوط به برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در اتوبان کاشان بوده که علت تصادف خواب آلودگی راننده تریلی گزارش شده است، که در اثر این تصادف راننده اتوبوس فوت کرده است.

نوری ادامه داد: حادثه‌ دیگری نیز در جاده جنت‌آباد رخ داده که برخورد یک دستگاه سواری با یک دستگاه موتورسیکلت بوده که منجر به فوت راکب موتورسیکلت شده است.

رئیس پلیس راه استان قم در ادامه با بیان اینکه تردد تریلی در جاده قم ـ گرمسار ممنوع اعلام شده است، تصریح کرد: با توجه به آمار تصادفات که در اثر حادثه در این جاده صورت می‌گرفت، این میزان با ممنوع شدن تردد تریلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: بنا به تدابیر پلیس راه و شورای ترافیک استان از یک ماه گذشته تردد وسیله نقلیه تریلی ممنوع اعلام شد که با انجام این طرح آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش داشته است.

نوری یادآور شد: کانکس پلیس راه به همراه اورژانس به صورت شبانه‌روزی در کیلومتر ۲۰ استان فعالیت دارند.

رئیس پلیس راه استان قم خاطرنشان کرد: دو تیم گشتی نیز در نوبت صبح و عصر در جاده قم- گرمسار حضور دارند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر با رعایت امنیت تردد در این جاده میزان حوادث در سطح بسیار پایینی قرار دارد و در ماه گذشته نیز میزان تصادفات کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.jd0iw6djjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی جعفری
با سلام و خدا قوت خدمت همه شما
باید بگم جاده قم گرمسار از استاندارد کافی برخوردار نبوده و قبل از کامل شدن به افتتاح رسید که این اصلا اصولی نبوده و موجب فوت عده ای از هموطنان شده .عبور خودروهای سنگین عدم وجود شانه خاکی نبود اورژانس آنتن ندادن گوشی و... بر مشکلات این مسیر افزوده