يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 24482

برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی جوانان در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی جوانان در قم خبر داد.
برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی جوانان در قم
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی انتخابی رده سنی جوانان را در هر دو رشته آزاد و فرنگی در دستور کار هیئت کشتی استان قم قرار دارد و بخشنامه شیوه اجرای این رقابت ها به همراه سایر موارد لازم به باشگاه‌ها ارسال شده است.

وی گفت: مسابقات کشتی انتخابی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان روز چهارم تیرماه در قم آغاز می‌شود و در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم به مدت ۲ روز میزبان این مسابقات است در حالی که از تمام باشگاه‌ها برای اعزام کشتی‌گیران خود به این پیکارها دعوت شده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود :مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی جوانان در حالی برگزار می‌شود که هیئت کشتی قم در سه ماه آغازین سال ۹۳ ، روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته که در راس آن حضور کشتی گیران قم در تورنمنت های بین المللی بوده است.

رضایی بیان کرد: کشتی گیران قمی در ۳ ماهه نخست امسال به رقابت‌های بین‌المللی در کشورهای، گرجستان، ترکیه و آذربایجان اعزام شده اند و در رقابت بین‌المللی داخلی با عنوان جام کودک نیز شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: نمایندگانی از کشتی قم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی کشتی فرنگی نیز شرکت کرده اند که نتیجه تلاش آن ها کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره بوده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۱۴ آسیا به ترتیب در تایلند و مغولستان انجام شد و در مسابقات نوجوانان آسیا در تایلند علی‌اصغر شهبازی مقام نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد.

وی افزود: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی انتخابی جوانان قم برای هیئت کشتی قم دارای اهمیت ویژه ای است زیرا می خواهیم جای خالی کشتی‌گیران قم در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را جبران کنیم.

رضایی اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با حضور برترین‌های این رده سنی در مرداد ماه نیز در انتظار کشتی‌گیران نوجوان قم است و امیدوار هستیم که نمایندگانی در این مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8xe8.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما