قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: استانداری قم آماده برپا کردن شورای مشورتی اعضای گروه های سیاسی استان با حضور اصولگرایان، اصلاح طلبان و جبهه پایداری در این شورا است.
برگزاری شورای مشورتی با حضور همه گروه های سیاسی در استانداری قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در همایش نسیم تدبیر و امید که به مناسبت نخستین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ۲۴ خرداد را یادآور حضور آگاهانه و پرشور مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات و خلق حماسه ی سیاسی دانست.

استاندار قم حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی عنوان و اظهار کرد: مقامات غربی که برای حضور کم رنگ مردم ماه‌ها برنامه ریزی کرده بودند، با مشارکت گسترده ی مردم بار دیگر مایوس شده و در کمای سیاسی فرو رفتند.

وی افزود: مردم انقلابی با درک صحیح از شرایط بین المللی و با لبیک گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که انتخابات را حماسه ی سیاسی و رای مردم را حق الناس قلمداد کرد، در عرصه سرنوشت ساز یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری حضوری دشمن شکن در پای صندوق های رای داشته و فرزند انقلاب و یار و یاور دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را انتخاب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش شعار دولت یازدهم با عنوان دولت تدبیر و امید را نوید بخش آغاز دوران نوینی از اعتدال و گفتمان منطق و عقلانیت در عرصه ی سیاسی و مدیریت اجرایی کشور دانست و افزود: با انتخاب دکتر روحانی موجی از امید در دل مردم و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شد.

وی گذشت یک سال از شکل گیری دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و افزود: ثمره ی این حرکت حماسی و انقلابی مردم در همه ی عرصه ها بویژه مسائل بین الملل بروز و ظهور پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه دستاوردهای دولت یازدهم طی یک سال گذشته برای بسیاری از افراد دست نیافتنی و در حد شعار تلقی می شد، تصریح کرد: باید قدردان این ملت متعهد، انقلابی، هوشمند و بابصیرت باشیم.

وی تلاش غرضمندانه بعضی از گروه های مخالف دولت برای تحت الشعاع قراردادن دستاوردهای دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و افزود: این افراد از همه ابزارهای موجود برای تضعیف دولت و شخصیت خدوم رئیس جمهور محترم استفاده می‌کنند.

استاندار قم رسالت حامیان و منصوبان به دولت تدبیر و امید را برای آگاه سازی و روشنگری هر چه بیشتر جامعه بسیار مهم تلقی و خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا عملکرد دولت را برای مردم و مسئولین نظام تبیین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش شناسایی مطالبات و دغدغه های اصلی حوزه های علمیه و آیات عظام و شیوه تعامل دولت با نهاد حوزه در بخش های مختلف بویژه در حوزه خطیر فرهنگ را از اصلی ترین مباحث مدنظر دولت و شخص رئیس جمهور دانست و افزود: امروز ادعا می کنیم روابط دولت با مراجع عظام در بهترین شرایط خود قرار دارد.

وی تلاش دولت برای برطرف کردن دغدغه های آیات عظام را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه از همه ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده می‌کنیم تصریح کرد: شورای راهبردی دولت و دفاتر مراجع تقلید نوید بخش تحقق این امر مهم است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به تلاش برخی گروه ها برای دلواپس جلوه دادن خود در زمینه های فرهنگی تصریح کرد: مسئولان دولت علاوه بر دلسوزی و نگرانی در رابطه با شرایط فرهنگی کشور به عنوان یک شهروند مسلمان، در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی مجدانه تلاش می‌کنند.

وی همچنین ایجاد فضای باز سیاسی و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی را از سیاست های مهم دولت در استان قم عنوان کرد و گفت: استانداری قم آماده ی برپانمودن شورای مشورتی اعضای گروه های سیاسی استان با حضور اصول گرایان، اصلاح طلبان و جبهه ی پایداری در این شورا است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8sb5.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما