پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 21131

شخصیت والای امامزادگان نشانگر هویت شیعیان است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: امامزادگان و شخصیت‌های برجسته دینی بخشی از تاریخ، هویت و اعتقادات مذهبی شیعیان هستند.
شخصیت والای امامزادگان نشانگر هویت شیعیان است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم با حضور در قبرستان شیخان و امامزاده ابراهیم قم از اجرای طرح آرامش بهاری در جوار این بقاع متبرکه بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در حاشیه این بازدید‌ها با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری از اسفند سال گذشته اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوب مردم در سراسر کشور و استان قم مواجه شده است.

وی فعالیت سازمان اوقاف در زمینه امور مرتبط با قرآن و معنویت را مورد توجه قرار داد و افزود: ‌ این سازمان در مباحث قرآنی همیشه پیشتاز بوده و طی سالهای اخیر پیشرفت شگرفی داشته است.

استاندار قم با تقدیر از تلاش مسئولان اوقاف در برگزاری این طرح معنوی گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه در استان ظرفیت معنوی ارزشمندی است که باید زمینه بهره‌مندی شایسته از این ظرفیت فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با تاکید بر ضرورت توجه به ارتقای کمی و کیفی این طرح ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش و کوشش دست اندرکاران شاهد برگزاری هرچه مطلوب‌تر این طرح در سنوات آینده باشیم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین امامزادگان و شخصیت‌های برجسته دینی را بخشی از تاریخ، هویت و اعتقادات مذهبی شیعیان دانست و با بیان اینکه این انسانهای عظیم الشان مورد عنایت خاص خداوند متعال هستند خاطرنشان کرد: امیدواریم با گام برداشتن در راه مقدسی که این بزرگان در پیش گرفته‌اند ما نیز مشمول لطف ایزد منان قرار بگیریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzzni.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما