دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 24525

ایثار قم از مرداد ماه به مصاف حریفان خود می‌رود

قم نيوز : قم نیوز:تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در آغاز سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور از مرداد ماه به مصاف حریفان خود می‌رود.
ایثار قم از مرداد ماه به مصاف حریفان خود می‌رود
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور از ۲۲ مرداد ماه با حضور تیم‌های بسکتبال با ویلچر هیئت جانبازان خوزستان، هیئت جانبازان استان مرکزی، همیاری زنجان، پیام مخابرات اصفهان، پگاه فارس، ایثار قم، هیئت جانبازان ایلام و شهرداری آمل آغاز می شود و تیم‌های حاضر در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این مسابقات قرار است از مردادماه امسال و پس از ماه مبارک رمضان آغاز شود و بدین ترتیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم پس از دو نایب قهرمانی پی در پی در مسابقات سوپر لیگ ، برای کسب عنوان قهرمانی از ۲۲ مرداد وارد کارزار لیگ می‌شود.

دور مقدماتی مسابقات سوپر لیگ در چهار مرحله برگزار شده و تا ۹ مهر ماه ادامه پیدا می کندو پس از دور مقدماتی، رقابت‌های پاراآسیایی را پیش روی تیم ملی است و با پایان یافتن این مسابقات دور نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود

در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تغییراتی در شیوه برگزاری مسابقات اعمال شده و تعداد بازی‌ها افزایش می‌یابد، ضمن اینکه طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده با فدراسیون جانبازان و معلولین مبلغ ورودی مسابقات سوپر لیگ نسبت به سال گذشته تغییری پیدا نکرده است.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم امسال برای چهارمین سال پی در پی در مسابقات سوپرلیگ کشور شرکت می‌کند در حالی که حاصل تلاش این تیم دو مقام دومی بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmmni.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما