شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 25064

بازیکنان ایثار قم برابر اسپانیا به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین بازی تیم ملی در مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر برابر تیم اسپانیا بدون مشکل مصدومیت به میدان می‌روند.
بازیکنان ایثار قم برابر اسپانیا به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، بسکتبالیست‌های ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب بهترین شرایط آمادگی امروز در نخستین مسابقه تیم ملی بزرگسالان در مقابل تیم ملی بسکتبال با ویلچر اسپانیا به میدان خواهند رفت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از یک هفته قبل برای حضور در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان به کشور کره جنوبی سفر کرده است، به منظور کسب موفقیت در این رقابت‌ها چند بازی دوستانه و تمرینات مستمر را در دستور کار قرار داد و بعد از این برنامه‌ها امروز نخستین بازی خود را انجام می‌دهد.

در سفر به کشور کره جنوبی دو بسکتبالیست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارند و با انگیزه بالایی که برای نشان دادن توانمندی و نبوغ خود دارند از مهره‌های مورد نظر سیدعباس آقاکوچکی سرمربی با تجربه تیم ملی برای درخشش در این بازی‌ها به شمار می‌روند.

سامان بلاغی و مرتضی عابدی دو ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تیم ملی در مسابقات جام جهانی به شمار می‌روند و سرمربی با تجربه تیم ملی بسیار امیدوار است که با درخشش این دو بازیکن در کنار دیگر ملی‌پوشان در این دوره از رقابت‌ها به موفقیت دست یابد.

نکته قابل توجه در خصوص این دو بازیکن در روزهای اخیر به آمادگی این دو بازیکن اختصاص دارد و اکنون نیز آخرین خبرها از وضعیت ملی‌پوشان بسکتبالیست ایثار قم در سفر به کره جنوبی حکایت از آمادگی تمام آن‌ها برای رویارویی ایران با اسپانیا در روز نخست بازی‌ها دارد.

حتی در خبرها گفته می‌شد این دو بازیکن به دلیل آمادگی بالایی که دارند می‌توانند به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر برابر تیم ملی بسکتبال با ویلچر اسپانیا به میدان رفته و نخستین بازی تیم ملی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ملی‌پوشان ایثار قم که از آمادگی خوبی برخوردار هستند در کنار یکدیگر در بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مقابل تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر اسپانیا و کره جنوبی به میدان رفتند و از مهره‌‌های موثر تیم ملی بودند.

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در حالی از امروز به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود که ۱۶ تیم در مرحله گروهی این دوره از بازی‌ها حضور دارند و دیدارهای خود را در چهار گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر که در مرحله مقدماتی یکی از تیم‌‌های حاضر در گروه دوم در کنار تیم‌های ملی اسپانیا،‌ هلند و ژاپن است در نخستین مسابقه خود عصر امروز در جدالی حساس برابر تیم ملی بسکتبال با ویلچر اسپانیا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtz9x.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما