چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 24566

ارتباط جوانان با مساجد، ضدانقلاب را ناامید می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی گفت: ائمه جماعات می‌توانند سفرهای دسته جمعی با نمازگزاران داشته باشند اینگونه ارتباطات گروه‌های ضدانقلاب را در جذب جوانان ناکام می‌کند.
ارتباط جوانان با مساجد، ضدانقلاب را ناامید می‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی در جمع سرپرست و مدیران ‏کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به جایگاه مساجد از صدر اسلام و کارکردهای آن اظهار کرد: مساجد مراکز فعالیت های فرهنگی دینی و سیاسی در اسلام هستند.

مرجع تقلید شیعیان به نقش ائمه جماعات و تاثیر حضور ان ها در مساجد اشاره کرد و افزود: باید محل اقامت ائمه جماعات نزدیک مساجد باشد تا با مردم و جوانان ارتباط نزدیکی وجود داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم ارتباط ائمه جماعات با جوانان تصریح کرد: ائمه جماعات می توانند سفرهای دسته جمعی با نمازگزاران داشته باشند اینگونه ارتباطات گروه های ضدانقلاب را در جذب جوانان ناکام می گذارد.

آیت الله سبحانی با اشاره به برگزاری دوره های حفظ سوره های قران در مساجد گفت: حفظ سوره های قرآن از برنامه های مفیدی است که کانون مساجد می تواند در دستور کار خود داشته باشد در این راستا باید جوانان که صوت خوبی دارند برای قرائت و ترتیل تشویق شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccepqi.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما