چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 24595

نماینده قم در لیگ دسته اول بدمینتون کشور شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز:‌نماینده بدمینتون قم در پی قهرمانی در لیگ دسته دوم ،در رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون کشور شرکت می‌کند.
نماینده قم در لیگ دسته اول بدمینتون کشور شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، تیم بدمینتون قم موفق شد بار دیگر به لیگ دسته اول بدمینتون کشور صعود کند و جایگاه گذشته خود در این مسابقات را به دست آورد.

تیم بدمینتون استان قم که با میانگین سنی پایین در مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون کشور شرکت کرد موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود راهی دسته اول شود و صعود به لیگ برتر را در دستور کار خود قرار دهد.

در مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون مردان کشور موسوم به جام خلیج فارس که در مهدی شهر سمنان برگزار شد تیم بدمینتون استان قم با وجود حضور تیم هایی قدرتمند از استان های مختلف کشور توانست در عین ناباوری عنوان نخست را به دست آورد.

در این پیکار‌ها ۱۲ تیم به صورت متمرکز با هم مسابقه دادند که در مسابقه نهایی تیم بدمینتون قم موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر نماینده میاندوآب برنده شود و به همراه تیم نایب قهرمان جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد.

بدین ترتیب نماینده پر امید قم با قرار گرفتن در سکوی نخست این مسابقات به پیکارهای لیگ دسته اول مردان کشور در سال ۹۳ راه یافت تا بار دیگر حضور در لیگ دسته اول را تجربه کند.

تیم هیئت بدمینتون قم در این رقابت‌ها با ترکیب حامد شعبانیان، سجاد ترابی، علیرضا یزدانی، علیرضا ابکانه، حمید کاظمی و محمد مهدی‌زاده به میدان رفت البته حامد شعبانیان علاوه بر حضور در میدان، وظیفه هدایت فنی تیم را بر عهده داشت.

تیم بدمینتون قم سال گذشته در لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور داشت اما به دلیل مشکلات مالی در لیگ دسته اول شرکت نکرد تا به صورت مستقیم راهی دسته دوم شود اما در ‌‌نهایت با به دست آوردن قهرمانی دسته دوم جایگاه خود در دسته اول را پس گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenn8w.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما