دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 16813
در بخش انفرادی رقم خورد

نایب‌قهرمانی بدمینتون بازان قمی در رنکینگ کشور

قم نيوز : قم نیوز: بدمینتون بازان قمی در مرحله دوم رقابت‌های رنکینگ پسران کشور در بخش انفرادی به مقام نایب‌قهرمانی دست یافتند.
نایب‌قهرمانی بدمینتون بازان قمی در رنکینگ کشور
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات بدمینتون رنکینگ پسران کشور تیم بدمینتون استان قم به یک مقام نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی دست پیدا کرد.
 
آینده‌سازان بدمینتون قم در بخش دوبل به مقام سوم دست پیدا کردند اما در  بخش انفرادی با انجام مسابقات زیبا و جذاب موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی شدند و تنها در گام نهایی کم آوردند و از دست‌یابی به قهرمانی بازماندند.
 
مرحله دوم پیکارهای رنکینگ بدمینتون پسران کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشورمان به میزبانی هیئت بدمینتون استان سمنان به انجام رسید.
 
در بخش دوبل این مرحله از پیکارها، تیم بدمینتون نوجوانان استان قم با ترکیب محمدباقر ترابی و نعیم الدین موسوی در حالی به مقام سوم رسید که نمایندگان استان خراسان رضوی در قالب دو تیم الف و ب در سکوی اول و دوم این بخش ایستادند.
 
در بخش انفرادی، بدمینتون باز شایسته قمی سجاد ترابی با شکست دادن تمامی حریفان به دیدار نهایی راه پیدا کرد اما در بازی فینال، نتوانست مقابل حریف همدانی عرض اندام کند و با شکست مقابل این ورزشکار تیم هیئت بدمینتون همدان به عنوان نایب‌قهرمانی قناعت کرد.
 
مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور با حضور 260 بازیکن از 265 استان کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان در دو بخش یک نفره و دونفره (دوبل) برگزار شد.
 
هدایت تیم بدمینتون نوجوانان استان قم را در این رقابت‌ها پیمان جباری از مربیان فعال بدمینتون پایه استان بر عهده داشت.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما